Ik moet echt uiterlijk zaterdagavond alles hebben, zondag gaan we het wegbrengen.
Daf, hoe laat zullen we zondag gaan?
roosje78
Geplaatst: 28-02-11 10:50
Zooist: Werk je elke dag? Ik bedoel, je bent alleen 's avonds thuis i.v.m. het brengen van de spullen? Misschien dan zaterdagmorgen? En als je eventueel kan, dan anders donderdagmiddag?
Nou, ik hoop dat mijn laarzen vrijdag klaar zijn, dus dan kom ik wellicht die kant op. Zullen we afspreken even contact te houden? En dan spreken we sowieso zaterdagochtend af....?
Heb de PB gehad en beantwoord. Had daarin ook de vraag gesteld wat ik allemaal kan inpakken. Dus als iemand mij kan vertellen wat ik NIET hoef in te pakken, gaat de rest allemaal naar jullie (geloof dat ik 3-5 dozen heb )
Alleen vieze spullen ingepakt graag. De rest mag gewoon in een doos.
roosje78
Geplaatst: 28-02-11 11:11
Zooist schreef:
Nou, ik hoop dat mijn laarzen vrijdag klaar zijn, dus dan kom ik wellicht die kant op. Zullen we afspreken even contact te houden? En dan spreken we sowieso zaterdagochtend af....?
De rijbroeken kunnen wel mee, die gaan dan mijn auto in en geef ik af op Zwijndrecht voor manegepaardenpensioenfonds. Maar als je ze alvast apart kan houden zou top zijn!
Zo ik heb ook alles klaar gezet, morgen komt roosje en die komt het allemaal ophalen Ik heb 4 grote dozen met vooral veel tuigage en singels, 1 poetskoffer en 1 kleine doos. 3 vuilniszakken zitten vol met dekjes en dekens. 1 grote doos zit vol met kleding.
Hebben ze ook iets aan zwepen? Ik heb er om 1 of andere reden veeeel te veel, kan zeker 3 mooie zwepen nog missen. Bij in doen?