Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Plien91 schreef:Veel succes allemaal! Zet 'm op!
Mijn rijles van gister ging eerst dramatisch, op het laatst auto aan de kant gezet en een flinke preek gekregen. Daarna ging het wel beter.
Maar we gaan nu wel echt naar het examen toewerken, dat is wel fijn.
Kitty__ schreef:Haha, mandieetjee dat had ik ook een keer, mijn voet luisterde niet naar me en had een eigen willetje
Een vriendin van me is vandaag ook geslaagd! Ze moest voor de 2e keer op en kon het meteen aanvragen dus dan gaat dat bij mij ook lukken
Aah ik wil ook op!
XFiemoX schreef:Gefeliciteeeeeerd moreill.
De examinator die ik had was echt zo ontzettend ´´CHILL´´ hij vraagde niet heel veel (hoefde zelfs bij het CBR niet eens wat over binnenkant van auto te vertellen enz), hij wilde meteen een lekkere rit en vertelde vervolgens alleen als hij ergens links/rechts wilde en bij geen gehoor was het rechtdoor.
Wel toen hij me een straat instuurde die doodlopend was (en ik tegen hem zei van dat dit wel een doodlopende straat is, waar hij tegen me zei van OOOOH JEEEE dan moeten we keren), dus auto toen rechts aan kant stil gezet in achteruit gezet en goed om me heen gekeken en toen bochtje achteruit en weer verder, moest ff 2x stoppen ivm een auto uit dat straatje kwam en een andere les-auto mij kwam passeren.
En vanuit daar had ie mij de opdracht gegeven dat ik de borden richting A.dam moest gaan volgen, toen kon hij lekker met zijn collega die achter mij zat kletsen hihi![]()
Ik had ook zo ongeveer 15 a 20 min gereden
Pivanti schreef:Gefeliciteerd Moreill!!:D Relaxed dat je maar zo kort hoefde te rijden
Ik hoop ook echt op een chille examinator! Nog een half uur dan wordt ik opgehaald...
Ik ben ook maar lekker naar stal gegaan net, anders maak je je alleen maar zenuwachtig als je niets te doen hebt
Moreill schreef:Jeeeeeeeuuuuj!
Geslaagd, was maar een kwartier aan 't rijden enzo:D.
Mowoah schreef:Gelukkig maar.Zou minder zijn als hij je had bang gemaakt met de preek!
Ik had ook een chille examinator, dat scheeld echt heeeeeel erg veel! Wij waren ook als 1e terug, zat om half 11 weer in de auto terwijl ik om 10 voor 10 pas naar binnen mocht. Heb dus ook niet zo heel lang gereden.
@XFiemoX: Heb jij een TTT gehad en gehaald? Want als je die hebt gehaald hoef je sowieso bij je afrijexamen niks meer over de auto te vertellen, heb ik ook alleen maar bij TTT gehoeven.
Paoline schreef:Ik ben helaas gezakt..
Ik had een hele vriendelijke vrouwelijke examinatrice, dus dat was wel chill. Was ook niet echt zenuwachtig gelukkig, maar het vooruit kijken, op tijd klaar zijn en plannetje maken ging nog niet zoals het zou moeten, helaas..
Gefeliciteerd Moreill!