Het afrijstress en rijles topic deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 11:31

Waauuuuww Moreill supersuper. :D :D Wat super relaxed, ga je m vandaag nog aanvragen??

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 11:32

Plien91 schreef:
Veel succes allemaal! Zet 'm op!

Mijn rijles van gister ging eerst dramatisch, op het laatst auto aan de kant gezet en een flinke preek gekregen. Daarna ging het wel beter. :=
Maar we gaan nu wel echt naar het examen toewerken, dat is wel fijn.

:(:) Wel echt balen, gelukkig ging het daarna beter. Was je niet bang na de preek. :')

HEEL veel succes Pivanti en Paoline!!!!!!!!!!!!!!

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 11:40

_Patriciaa schreef:
Jeetje doe je snelcursus ofzo?

Rijd je toevallig scooter ? :')
Ja het is een snelcursus en ik rijd ook scooter ja. Zou die afwijking daar door komen? :')

Moreill

Re: Het afrijstress en rijles topic deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 11:48

Thanx! Ik hoop dat ik 'm vandaag nog kan aanvragen idd, vanavond is 't gemeentehuis nog open dus denk het wel.. |

Maar 't was echt veel minder erg als verwacht, ik was echt op van de zenuwen, gewoon zo erg dat je 't idee hebt dat je keihard gaat huilen of zo :P..
Maar toen ik in dat kamertje kwam zegt die examinator ja, we gaan zo ff stukje rijden, dan laat je ff zien dat je zelfstandig kan autorijden, en niemand rijd perfect dus je mag best fouten maken..

Alleen ik was net de snelweg op, en zegt ie , hoe hard mag je hier, dus ik denk, domme vraag '120!'.. Wijst ie, ja waar staat dat bord voor dan? (stond bord einde 100) ik zeg "OEPS", en moest keeropdracht doen, dus ik op de T-splitsing links, bochtje achteruit en weer verder, alleen in die hoek stond zo'n zeecontainer, er kwam een auto aan en die zag ik wel optijd gelukkig, en later zei die dat hij het persoonlijk daar niet had gedaan maar dat ik 't verder prima had opgelost, en dat verder alles voldoende was.. :D.. Chill, alleen ik voel me nu echt van, zooo, en wat zal ik nu is gaan doen dan...

Maar heb uiteindelijk 22 uur gereden ongeveer, 22,5 misschien.. En alles in 1x gehaald, dus da's lekker, volgende week lekker bij iedereen die ik beloofd had om nog langs te komen :P (m'n brommobiel is op 't moment kapot dus ff naar Vriezenveen (60 km) zit er niet in, maar volgende week dus wel..

Maar goed, wat zal ik nu is gaan doen...

Mandieetjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 11:56

Mijn rijles eergister ging ook echt bagger, me voet wou niet van gaspedaal af, wou niet remmen,, t wou gewoon allemaal niet zoals ik het wou!

8 april heb ik theorie examen!! :+

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 12:02

gefeliciteerd meid!!!! Top gedaan! Ik ben jaloers ik wou dat ik al kon zeggen dat ik het gehad heb... als ik eraan denk krijg ik de bibbers.....

Kitty__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 12:10

Haha, mandieetjee dat had ik ook een keer, mijn voet luisterde niet naar me en had een eigen willetje :+
Een vriendin van me is vandaag ook geslaagd! Ze moest voor de 2e keer op en kon het meteen aanvragen dus dan gaat dat bij mij ook lukken :D
Aah ik wil ook op! :+

Mandieetjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 12:20

Kitty__ schreef:
Haha, mandieetjee dat had ik ook een keer, mijn voet luisterde niet naar me en had een eigen willetje :+
Een vriendin van me is vandaag ook geslaagd! Ze moest voor de 2e keer op en kon het meteen aanvragen dus dan gaat dat bij mij ook lukken :D
Aah ik wil ook op! :+

Haha, Lastig he die eigen willetjes! }:0

Fyn dat ze is geslaagd, nu wij nog !!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 12:22

Gefeliciteeeeeerd moreill :D .

De examinator die ik had was echt zo ontzettend ´´CHILL´´ hij vraagde niet heel veel (hoefde zelfs bij het CBR niet eens wat over binnenkant van auto te vertellen enz), hij wilde meteen een lekkere rit en vertelde vervolgens alleen als hij ergens links/rechts wilde en bij geen gehoor was het rechtdoor :D .

Wel toen hij me een straat instuurde die doodlopend was (en ik tegen hem zei van dat dit wel een doodlopende straat is, waar hij tegen me zei van OOOOH JEEEE dan moeten we keren :D ), dus auto toen rechts aan kant stil gezet in achteruit gezet en goed om me heen gekeken en toen bochtje achteruit en weer verder, moest ff 2x stoppen ivm een auto uit dat straatje kwam en een andere les-auto mij kwam passeren.

En vanuit daar had ie mij de opdracht gegeven dat ik de borden richting A.dam moest gaan volgen, toen kon hij lekker met zijn collega die achter mij zat kletsen hihi :D

Ik had ook zo ongeveer 15 a 20 min gereden :D

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 12:25

XFiemoX schreef:
Gefeliciteeeeeerd moreill :D .

De examinator die ik had was echt zo ontzettend ´´CHILL´´ hij vraagde niet heel veel (hoefde zelfs bij het CBR niet eens wat over binnenkant van auto te vertellen enz), hij wilde meteen een lekkere rit en vertelde vervolgens alleen als hij ergens links/rechts wilde en bij geen gehoor was het rechtdoor :D .

Wel toen hij me een straat instuurde die doodlopend was (en ik tegen hem zei van dat dit wel een doodlopende straat is, waar hij tegen me zei van OOOOH JEEEE dan moeten we keren :D ), dus auto toen rechts aan kant stil gezet in achteruit gezet en goed om me heen gekeken en toen bochtje achteruit en weer verder, moest ff 2x stoppen ivm een auto uit dat straatje kwam en een andere les-auto mij kwam passeren.

En vanuit daar had ie mij de opdracht gegeven dat ik de borden richting A.dam moest gaan volgen, toen kon hij lekker met zijn collega die achter mij zat kletsen hihi :D

Ik had ook zo ongeveer 15 a 20 min gereden :D

Moest je toevallig in Leiden afrijden?

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 12:27

gefeliciteerd!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 12:30

Moreill gefeliciteerd :)

@Marly, nee na de preek ging het wel heel netjes.. Had niet zo'n leuke week achter de rug en ik moest ineens een keeropdracht doen (vorige week even geoefend) dus ik schoot vreselijk in de stress.
En na de preek hielp mijn instructeur me ook wat meer voor mijn gevoel, gaf iets meer aanwijzingen en toen werd ik zelf ook wat rustiger.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 12:32

Gefeliciteerd Moreill!!:D Relaxed dat je maar zo kort hoefde te rijden
Ik hoop ook echt op een chille examinator! Nog een half uur dan wordt ik opgehaald...
Ik ben ook maar lekker naar stal gegaan net, anders maak je je alleen maar zenuwachtig als je niets te doen hebt

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 12:40

Gelukkig maar. :) Zou minder zijn als hij je had bang gemaakt met de preek!

Ik had ook een chille examinator, dat scheeld echt heeeeeel erg veel! Wij waren ook als 1e terug, zat om half 11 weer in de auto terwijl ik om 10 voor 10 pas naar binnen mocht. Heb dus ook niet zo heel lang gereden.

@XFiemoX: Heb jij een TTT gehad en gehaald? Want als je die hebt gehaald hoef je sowieso bij je afrijexamen niks meer over de auto te vertellen, heb ik ook alleen maar bij TTT gehoeven. :)

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 12:40

Pivanti schreef:
Gefeliciteerd Moreill!!:D Relaxed dat je maar zo kort hoefde te rijden
Ik hoop ook echt op een chille examinator! Nog een half uur dan wordt ik opgehaald...
Ik ben ook maar lekker naar stal gegaan net, anders maak je je alleen maar zenuwachtig als je niets te doen hebt

Slim van je inderdaad, ff je gedachten ergens anders.
Alvast heel veel succes!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 12:46

Wat ging pas 10 over 10 naar binnen en was je om half 11 alweer klaar??

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 12:58

Ja, 10 voor 10 werden wij naar binnen geroepen en om half 11 was ik weer terug in het CBR gebouw. ;)

Mandieetjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 13:00

Succes Pivanti, is nu aan het rijden!!

Yo go Girl!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 13:14

Ik ben helaas gezakt.. :\
Ik had een hele vriendelijke vrouwelijke examinatrice, dus dat was wel chill. Was ook niet echt zenuwachtig gelukkig, maar het vooruit kijken, op tijd klaar zijn en plannetje maken ging nog niet zoals het zou moeten, helaas..

Gefeliciteerd Moreill! :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 13:16

Moreill schreef:
Jeeeeeeeuuuuj!

Geslaagd :D, was maar een kwartier aan 't rijden enzo:D.

Gefeliciteerd!
Mijn les ging redelijk vandaag, die punten die ik niet kan, kon ik vandaag ook niet :') De juiste rijstrook kiezen en het verkeersplein, pff :')

Over ongeveer een maand moet ik afrijden, maar ik zeg nog steeds niet wanneer, volgens mij brengt dat ongeluk :+

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 13:16

Paoline schreef:
Ik had een hele vriendelijke vrouwelijke examinatrice, dus dat was wel chill. Was ook niet echt zenuwachtig gelukkig, maar het vooruit kijken, op tijd klaar zijn en plannetje maken ging nog niet zoals het zou moeten, helaas..

:(:) Jammer zeg

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 13:40

Ik heb wel een TTT gehad maar bij mijn 1e praktijk examen was ik op 2 hele domme stomme foutjes van mezelf gezakt! Oke 1 foutje daarvan kon de examinator me nog wel vergeven maar die 2e zei ie helaas nee dat was de druppel.

Dus toen bij de 2e keer vorige week moest ik dus ook 2 bijzondere verrichtingen erbij doen, en nadat ik die 1e x gezakt was zat er 2 weken tussen toen mocht ik al voor de 2e keer op, en dus in die 2 weken geen bijzondere verrichtingen geoefend, eigenlijk een hele tijd geen bijzondere verrichtingen hoeven doen in de les, dit ivm ik daarvoor de vrijstelling voor had enz...Maar het meeste zat ik op tegen file parkeren en de omkeer opdracht, en wat kreeg ik voor opdrachten juistem, file parkeren en een omkeer opdracht hihi en die 2 verrichtingen gingen op mn examen gewoon weg perfect had tijdens mn rijlessen nog geen enkele keer netjes in een vak gestaan met file parkeren en omkeer opdracht was helemaal een ramp haha, en op examen ging het perfect gewoon.

En nee ik heb niet in Leiden afgereden maar in Hoorn ;)

Mowoah schreef:
Gelukkig maar. :) Zou minder zijn als hij je had bang gemaakt met de preek!

Ik had ook een chille examinator, dat scheeld echt heeeeeel erg veel! Wij waren ook als 1e terug, zat om half 11 weer in de auto terwijl ik om 10 voor 10 pas naar binnen mocht. Heb dus ook niet zo heel lang gereden.

@XFiemoX: Heb jij een TTT gehad en gehaald? Want als je die hebt gehaald hoef je sowieso bij je afrijexamen niks meer over de auto te vertellen, heb ik ook alleen maar bij TTT gehoeven. :)

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 13:42

Jammer joh ... Keek je niet ver genoeg vooruit dan? En even vraagje moest je in Hoorn afrijden omdat ik zie dat je in Winkel woont, of is dat nog tever van Hoorn?

Paoline schreef:

Kitty__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 13:45

Jammer Paoline.. Volgende keer beter :) Dat op tijd klaar zijn is bij mij ook iets waar ik soms beter op moet letten dus ik hoop dat het bij het examen wel goed gaat

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 14:08

Super jammer Paoline... :(:) Hopelijk heb je de volgende keer meer geluk!

Moet zeggen dat bij mij het plannetje maken ook pas in de laatste lessen beter is gegaan, ik keek vaak gewoon meer naar het stoplicht zelf dan echt naar het blauwe bord dat vaak voor een grote kruising met stoplichten staat. :) Veel fijner, dan kun je van tevoren nog besluiten of je van rijbaan moet wisselen of dat je erop kan blijven rijden.

Ik heb trouwens vandaag een mailtje gestuurd naar mijn gemeentehuis, of het lukte met mijn gebutste foto. Het pasjes-apparaat kon namelijk misschien die foto niet goed scannen, al was het een kleine kans dat het niet zou lukken.
Maar in werkelijkheid wilde ik eigenlijk gewoon weten of dat mijn rijbewijs er al was. := (heb trouwens nog niks terug)