Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PriscaZ schreef:Iemand die mijn broer kent heeft zijn kindje @ genoemd... Serieus hè!!! Op het geboortecertificaat staat at, maar hij heeft dus echt volgens het tekentje. Zo stond het ook op de geboortekaart. "geboren, onze zoon @"
cutie_lover schreef:PriscaZ schreef:Iemand die mijn broer kent heeft zijn kindje @ genoemd... Serieus hè!!! Op het geboortecertificaat staat at, maar hij heeft dus echt volgens het tekentje. Zo stond het ook op de geboortekaart. "geboren, onze zoon @"
Denk niet dat dat geaccepteerd wordt door de gemeente?
Misschien heet het kindje wel ed, dan is het wel humor!
PriscaZ schreef:OMG! Ik denk dat die ouders echt zwaar onder de dope hebben gezeten toen ze die beslissing namen. Als kind zijde zou ik dat ook echt niet accepteren en mezelf gewoon Ed noemen ipv @.Iemand die mijn broer kent heeft zijn kindje @ genoemd... Serieus hè!!! Op het geboortecertificaat staat at, maar hij heeft dus echt volgens het tekentje. Zo stond het ook op de geboortekaart. "geboren, onze zoon @"
cutie_lover schreef:PriscaZ schreef:Iemand die mijn broer kent heeft zijn kindje @ genoemd... Serieus hè!!! Op het geboortecertificaat staat at, maar hij heeft dus echt volgens het tekentje. Zo stond het ook op de geboortekaart. "geboren, onze zoon @"
Denk niet dat dat geaccepteerd wordt door de gemeente?
Misschien heet het kindje wel ed, dan is het wel humor!
k4tink4 schreef:Uhm, ik weet niet hoor.. Maar dit was in China..
zal wel erg toevallig zijn als jou broer de desbetreffende familie uit China kent(ik zeg niet dat het niet kan he.. lijkt me alleen ERG toevallig
)
http://amidaworld.blogspot.com/2007/08/chinese-boy-named-at.html
PriscaZ schreef:k4tink4 schreef:Uhm, ik weet niet hoor.. Maar dit was in China..
zal wel erg toevallig zijn als jou broer de desbetreffende familie uit China kent(ik zeg niet dat het niet kan he.. lijkt me alleen ERG toevallig
)
http://amidaworld.blogspot.com/2007/08/chinese-boy-named-at.html
Misschien hebben ze het daar van afgekeken, dat weet ik natuurlijk niet, maar de @ waar ik het over heb is echt een Nederlander die in Brabant woont en het zoontje is van de collega van mijn broer. Heb het geboortekaartje zelf gezien
hafjelinger schreef:Ik zat ooit in de klas met een zekere TimotheeUitgesproken zoals je het hoort
Ze zijn verhuist naar Amerika..