En op het moment dat ik hem weer induw sprong het op groen waardoor ik weer opnieuw kon beginnen zegmaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Patriciaa schreef:Ik moet zeggen datk echt nog nooit naar de toeren heb gekeken maar altijd luister wanneer ik moet schakelen
Chann schreef:Je bedoelt dat je je gas loslaat?
Ik gebruik daarbij alleen m'n koppeling, als ik 'm iets sneller wil laten gaan dan laat ik hem gewoon íétsje meer opkomen en trap 'm weer in als ik 'm wil laten uitrollen/rustiger wil gaan...
Gebruik nooit echt m'n gas bij het inparkeren, vooruit ook niet.
Stephaniiee_ schreef:ja dat koppeling alvast oplaten komen deed ik de vorige keer, maar duurde het dus te lang voordat het groen werd en ging die brullen
En op het moment dat ik hem weer induw sprong het op groen waardoor ik weer opnieuw kon beginnen zegmaar
Princesst schreef:Oei, ik ben op het moment helemaal gedemotiveerd en hoopte hier wat motiverende woorden (mensen die het NOG slechter deden dan ikzelf) te vinden. Echter is dit niet gebeurd, nu heb ik er helemaaal geen zin meer in. Vandaag een proefles gehad, alles ging best prima, tot ik op een gegeven moment de koppelingsplaat zo gemold heb dat ie een half uur later nog stonk:(. Ik heb wel eens van mensen gehoord die niet bepaald getalenteerd waren, maar dit klinkt wel echt heel slecht, nietwaar?
XFiemoX schreef:Heeft er hier iemand tips voor me hoe te doen/reageren op het examen?? Ik mag over 2 weken namelijk en vind het wel erg spannend...
Princesst schreef:Geen flauw idee, het tegenovergestelde doen van als je hem laat afslaan volgens mij. het is me niet echt uitgelegd, maar ik baal wel als een malle. Doe je alles goed, 1 grove fout en eindigen met een halfbeschadigde stinkbakEn ik begrijp dat je het niet banketstaaf bedoelt hoor, het is ook wel echt heel dom denk ik. Heb het iig nog nooit gehoord. En plien91, klopt idd wel, maar het is wel een poepbegin. Ik zag er best wel tegenop en mijn omgeving heeft enorm veel plezier hierom.
XFiemoX schreef:Zit vooral al enorm eraan te denken van wat gaat de examinator me vragen enz...Terwijl ik wel mijn vrijstelling heb en dus alleen hoef te rijden, zou ie me dan ook een opdracht kunnen geven?
Ashley5 schreef:Je krijgt toch gelijk je uitslag te horen of je geslaagd bent of niet na het rijden (nadat hij alles misschien even bekeken heeft)?
@ XFiemoX
Ikzelf moet over anderhalve week afrijden en zit ook al lichtelijk te stressen.
Voor het rijden ben ik niet zozeer bang, maar juist voor wat die examinator allemaal kan gaan vragen.