Whaaa... piet zegt de nacht van donderdag op vrijdag weer veel sneeuw..
Als Piet zegt dat het sneeuwt dan gaat vast de zon schijnen en wordt het een droge dag
Anoniem
Geplaatst: 23-12-09 13:04
In juni stond die er wel volgens mij, aan de rechterkant als je vanaf het Louvre komt toch?
Piet is echt zooooo'n slecht weerman .
Ingmar_
Geplaatst: 23-12-09 13:07
Lovely schreef:
In juni stond die er wel volgens mij, aan de rechterkant als je vanaf het Louvre komt toch?
Piet is echt zooooo'n slecht weerman .
Ja maar ik was er in augustus
Ohhja, da's waar! Toen was er een soort kermisietsachtigs Of was dat vorig jaar oktober? Ik weet het niet meer
WiskyBokjes
Geplaatst: 23-12-09 13:08
Het dooit echt hard, gister stond er water in mijn schoenen omdat ik stukje door de sneeuw liep Het is idd wel echt spekglad, maar ze hebben hier net zout gestrooid zag ik net Trouwens mooie foto's!
Dooi, dus ik wilde ook de stad in, naar Leeuwarden! Maar mijn autometwinterbanden, stond in Heerenveen, dus even omruilen! Helaas, was daar donderdag neergezet met de achterdeur op een kiertje.... accu leeg, ANWB gebeld en dochterlief. Dochter lief zou de startkabels uit mijn huis halen en naar Heerenveen komen, ANWB had een aanrijtijd van een uur....
Afijn, komt mijn sgatikke aan met een acculader! Startkabels kon ze niet vinden...( lagen er strak naast maar wel in een hoesje)
Toch maar op de ANWB er gewacht, opgestart en wegwezen! Ondertussen hadden we al vernomen van mensen dat je niet de stad in hoefde, was een gekkenhuis en weinig tot geen kans om te parkeren.
Wij terug naar Wolvega, plekje gevonden en daar de kerstinkopen gedaan.
Wil ik weer wegrijden en kom al uit mijn vak komt er zo'n knaap met een "honda met dikke uitlaat en bredebanden" die moest snel achter mij langs schieten om een parkeervak in te duiken.... en dat kreng kwam dus hopeloos vast te zitten! Ik lekker toeteren van schiet nou toch eens op dwaas..... ikke stukkie vooruit en achteruit naast hem gemanoeuvreerd en weggereden( winternbandjes zijn heerlijk)
Ik heb daar nu nog lol van! Die gast liet zijn vriendin notabene duwen en hij bleef zitten! En niemand die ze ging helpen.... raar toch.
Afijn al mijn koude voeten waren vergeten, kerstinkopen zijn in huis, nu alleen nog..... de boodschappen.... zucht
ju1982
Geplaatst: 23-12-09 17:28
hihihihihi Amondi...succes met de boodschappen. Ik red het sowieso niet deze week dus heb afgelopen zaterdag al mijn boodschappen gedaan!!
Amondi, geweldig. 'Stoere' mannetjes hè... Zo heeft mijn broertje met zijn auto afgelopen dagen ook al 3 keer vast gezeten. En mijn moeder heeft ook diverse keren lol gehad om anderen, die met 5 mensen achter de auto nog niet wegkwamen en m'n moeder er op haar dooie gemakkie langs.
Bij ons in de stad is er kerstmarkt.. Ook al zo'n gekkenhuis.. Overal auto's en nergens kun je parkeren
Pluizebolpum
Geplaatst: 24-12-09 10:23
Nah, 'mijn' paardjes staan naast de AH, druk dat het daar nu is! Heb al aan een voorbijganger gevraagt wat ze daar dan toch gratis weggeven dat iedereen er moest wezen... Vind het trouwens erg jammer dat het dooit. Enige nadeel van sneeuw, vind ik dan , dat het bij dooi zo'n smurrie wordt. Had van de week wel een mooi iets in de lucht: Lijkt wel een ieniemienieregenboogje, zat aan zo'n vliegtuigstreep vast...
ja hier ook alles glad, behalve de doorgaande wegen die zijn wel goed. Maar volgens mij komt er vannacht en morgenvroeg weer veel sneeuw aan.. volgens buienradar iig..
Het is hier nu al de hele dag droog & heb het idee dat het heel langzaam dooit. maar sommige plekken zijn nog wel glad en het schijnt dat het vanavond nog gladder gaat worden ofzo ??
Hier schijnt de zon uitbundig, hopelijk helpt dat . Vannacht wordt het warmer dan overdag en morgen gaat het echt dooien .
Nietje_
Geplaatst: 24-12-09 13:04
liiisette schreef:
Het is hier nu al de hele dag droog & heb het idee dat het heel langzaam dooit. maar sommige plekken zijn nog wel glad en het schijnt dat het vanavond nog gladder gaat worden ofzo ??
ja want dan vries alles weer aan..
Miss_DJS
Geplaatst: 24-12-09 13:09
Op de weilanden ed is t nog wit en het park bij ons is ook nog helemaal wit. Wel al een hoop gedooid en de wegen zijn helemaal schoon.
Tot nu toe merk ik nog niets van de dooi. De paarden lopen nog steeds heel voorzichtig door de bak.
Angelaa2
Geplaatst: 24-12-09 13:48
Elsskippy schreef:
Tot nu toe merk ik nog niets van de dooi. De paarden lopen nog steeds heel voorzichtig door de bak.
Maar het duurt wel een tijdje voordat de onderlaag van de bak gaat dooien..
ju1982
Geplaatst: 24-12-09 14:18
Ze voorspellen veel ijzel vanacht. Ze raden aan om tussen 21 en 11 uur geen auto te rijden. Vanaf morgen regen en dooi!! Naja na flinke regenbui is de sneeuw ook wel weg.... KNMI geeft aan dat aankomende dagen warmer wordt maar vanaf volgende week weer vorst
Kendra
Geplaatst: 24-12-09 16:12
Dooi ??? Het is hier bijna niet boven 0 geweest, nu al weer -3!