dat is echt ontzettend geniaal
en die arme man
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat is echt ontzettend geniaal
en die arme man
Unwritten schreef:Mijn tas staat altijd of onder de bank met de band over mn knie, of tussen mn voetentenzij het zo rustig is dat er genoeg vierzitjes vrij zijn, dan magtie op de bank
) zodat men daar kan zitten.
) die vroeg of ze op mijn plek mocht zitten, want ze werd misselijk van achteruit rijden.
Heb ik inderdaad ook weleens gehad, echt schattig!
)
Voor dat soort mensen maak ik ook graag wel plaats
Als ze het vriendelijk vragen, dan ga ik wel achteruitrijden, ik heb daar niet zoveel problemen mee
Heb zelfs een foto gemaakt:
(zien er gaaf uit
)
alweer lekker geslapen
ik dacht ''hey da's wel een heul vriendelijke conductrice'' maargoed dat was dus alsnog geen ino
.
.
bewust zo frauderen is wel ernstig 
(niet gecontroleerd gelukkig) voor de terugreis een klasgenootje een enkeltje Denbosch Ettenleur laten voorschieten
voelde me écht niet fijn
Inoterry schreef:Ik had er vandaag toch weer 2 die mij niet vriendelijk vonden.
De ene zat zonder fiestkaartje, voor 9 uur met de fiets in de trein onder het motto "het is maar 1 halte". Duur fietskaartje voor 1 halte meneer, dat is 41 euro.
De andere zat met een sterabonnement in de trein tussen Deventer en Zutphen. En ze vond dat dat wel kon omdat ze de dag ervoor er ook mee had gereisd
Misser schreef:Inoterry schreef:Ik had er vandaag toch weer 2 die mij niet vriendelijk vonden.
De ene zat zonder fiestkaartje, voor 9 uur met de fiets in de trein onder het motto "het is maar 1 halte". Duur fietskaartje voor 1 halte meneer, dat is 41 euro.
De andere zat met een sterabonnement in de trein tussen Deventer en Zutphen. En ze vond dat dat wel kon omdat ze de dag ervoor er ook mee had gereisd
Wat doe je eigenlijk als iemand in de spits met fiets én kaartje in de trein zit? Wordt ie er dan uit gezet?
. Is er genoeg plek, en de persoon reageert gewoon normaal als ik hem/haar aanspreek mogen ze van mij best mee. Maar dan ook weer niet dat nonchalante "dat doe ik iedere dag, want er is toch plek zat".
(echt nét op het moment dat de trein ging rijden
) m'n ma gebeld en al 

Voor de terugreis toch maar even wat geld geleend voor een treinkaartje, ik schaamde me dood!

) en de conductrice kwam, en ik kon mn ov niet meer vinden.. ik mn tas leeg aan het halen, toen vroeg ze waar ik heen moest. Dus ik ja Nieuwerkerk.. dus zei ze, dan kom ik straks tussen Woerden en Gouda nog wel even kijken of je hem gevonden hebt. 
En heb hem ook gevonden