Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unwritten schreef:Mijn tas staat altijd of onder de bank met de band over mn knie, of tussen mn voetentenzij het zo rustig is dat er genoeg vierzitjes vrij zijn, dan magtie op de bank
Inoterry schreef:Ik had er vandaag toch weer 2 die mij niet vriendelijk vonden.
De ene zat zonder fiestkaartje, voor 9 uur met de fiets in de trein onder het motto "het is maar 1 halte". Duur fietskaartje voor 1 halte meneer, dat is 41 euro.
De andere zat met een sterabonnement in de trein tussen Deventer en Zutphen. En ze vond dat dat wel kon omdat ze de dag ervoor er ook mee had gereisd
Misser schreef:Inoterry schreef:Ik had er vandaag toch weer 2 die mij niet vriendelijk vonden.
De ene zat zonder fiestkaartje, voor 9 uur met de fiets in de trein onder het motto "het is maar 1 halte". Duur fietskaartje voor 1 halte meneer, dat is 41 euro.
De andere zat met een sterabonnement in de trein tussen Deventer en Zutphen. En ze vond dat dat wel kon omdat ze de dag ervoor er ook mee had gereisd
Wat doe je eigenlijk als iemand in de spits met fiets én kaartje in de trein zit? Wordt ie er dan uit gezet?