Wij hebben die van A&B. Klein maar wel meteen heel erg leuk! E. kon daar al heel snel iets mee.
lastig
Geplaatst: 22-11-18 12:52
linnie050 schreef:
Ik volg even Michelle. Wij zijn ook nog op zoek.
Tot welke leeftijd zijn die te bikes? Of kunnen ze met 2 jaar al over op 2 wielen?
Meestal lees ik mee. Mijn zoon rijd al ruim voordat hij 2 was met een tweewieler. Paar x vallen en opstaan en hij reed er zo mee weg.
Mn dochter zit bij een meisje in de klas die vaak MR draagt. Zou dat voor dit topic nooit herkent hebben
Eerlijke kleding vind Ik ook lastig. Heb wel veel nette tweedehands en geef het ook weer door of kledingcontainer. Zo ben ik toch beetje duurzaam bezig
Hier ook nog op 3 wielen. Hij loopt al vanaf 12 maanden, maar zie hem voorlopig nog niet op 2 wielen fietsen eigenlijk. Is hij nog veel te onstuimig voor, met zo’n groot gevaarte. Eerst maar eens goed van heuveltjes af kunnen rijden zonder risico op stuur omklappen enzo.
Ojee dat is wel balen Michelle...het zijn wel allebei leuke cadeaus natuurlijk En toch fijn als de 1 de ander op kan volgen?
Hier alleen 2-wielers, vind driewielers maar lomp en een vals gevoel van veiligheid geven. Meneer is heel erg in de wolken geweest (en nog steeds maar hij wordt nu wel wat klein) met zijn loop-motor, gaat ook lekker op loopfiets en is nu in de 7e hemel met zijn zelf uitgezochte skeltertje waarvan het zitje op de grootste maat staat
Achjee Keet die is wel echt super leuk
Niwla
Geplaatst: 22-11-18 14:08
Wij hadden hetzelfde met loopauto's Michelle. Ik had een Porsche loopauto op S. zijn lijstje staan (man is Porsche fanaat) en toen kwamen zijn collega's aanzetten met een Mercedes. Toen bleek mijn schoonzus de Porsche al gekocht te hebben en die vonden we eigenlijk leuker. Conclusie: Mercedes voor buiten, Porsche voor binnen.
Zojuist tweehands kleertjes gekocht bij een zaakje hier in de buurt. Marktplaats vind ik niets meer, dus ga ik af en toe langs van die tweedehands kledingwinkeltje die alleen zgan innemen.
Vandaag toch nog iets gekocht in de sale van les petit rocks. Mt 86/92. Hij draagt nu 80-86
Michelle77
Geplaatst: 22-11-18 20:00
Gisteren op ons dagje weg
IMJ
Geplaatst: 22-11-18 20:15
Niwla schreef:
Hier gewoon Hema pyjama’s, die bevallen eigenlijk prima.
Hier ook hoor! Als baby ook. Flanel ook wel.
Mavelle
Geplaatst: 22-11-18 20:23
Die laatste foto Mies, zo’n stralend gezichtje
M_i_R
Geplaatst: 22-11-18 20:57
Ik vind de pyjama’s van Smafolk echt fijn, lekker rekbaar en leuke printjes. Haal ze alleen wel in de sale want ik ga geen 35,- voor ene pyjama betalen
Super leuke foto’s Michelle! Prachtig met dat haarbandje.