Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 11:56

Zo daar was ik weer wel steeds mee gelezen maar had niks nieuws gekocht meneer blijft best lang in 50 hangen en is nog wat aan grote kant. Zag hele gave fiets wauw
Afbeelding
Nieuw vestje <3

MaritB

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 12:10

Van harte gefeliciteerd beide!

En die fiets, wauw!!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 12:34

De angels and bandits loopfiets is erg klein, dus kan zomaar dat de tribike een mooie opvolger is Michelle! Die kan een stuk langer mee iig.
Wij begonnen met de wishbone (zelfde formaat als tribike) en Mn moeder had de a&b besteld laatst. B keek er naar, schudde zn hoofd, zei ‘nee’ en heeft er niet meer naar om gekeken :') heeft er niet eens op willen zitten. Gelukkig mocht ze hem nog terug sturen -O-

Leuk setje Lins!

Wij hebben net nieuwe schoenen gekocht. Was veel voor de helft bij het schoenwinkeltje hier en een reserve paar kan nooit kwaad. Dus gevraagd naar vergelijkbare schoenen met die we pas hadden gekocht en nu een paar gekocht dat hetzelfde merk, dezelfde leest, maat en pasvorm heeft. Scheelt weer uitgebreid passen, want in de schoenwinkel doen zijn voeten het altijd opeens niet meer 8)7

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 12:49

Gefeliciteerd beide

Die fiets vind ik mooi :j waanzinnig kleurtje
Maar vind 3-wielers wel breed ogen hier gelijk gestart met 2-wieler en een auto'tje

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 12:55

Die fiets is echt te tof!!
Welke was het ook alweer?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 13:05

Trybike, en de helm dus van coconuts. Kon maar 1 winkel vinden die de helm in xs had in deze kleur maar netjes binnen een paar dagen geleverd. Vind ik toch altijd spannend als het een klein onbekend zaakje is.
https://wijswest.nl/product/coconut-hel ... -green-xs/
Edit: stomtoevallig vind ik hem nu ook bij een andere winkel :roll: maar goed, deze dus.

Een tussenmaatje is helemaal niet gek hoor Michelle! O is ongever 75 cm lang en met alles op de laagste stand kan hij nu nog net niet bij de grond. Maar met zn pootjes op het opstapje kunnen we hem wel rondduwen en dat vindt hij nu ook al briljant.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 13:20

Bij Daily Brat is black friday begonnen. We hebben de knitted salopette van Carlijnq besteld!

Gave fiets! Hier komt volgend jaar de veloretti <3 Gefeliciteerd met de jarigen!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 13:35

@mir en Britt dat is goed om te horen haha

synne was ruim 76 cm.

@li, de veloretti vind ik ook heel tof! Maar viel voor nu af ivm leeftijd. Als ze 2 wordt maar weet eens kijken welke het gaat worden. Vind die vintage kleuren wel heel tof.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 13:36

Ja hij heeft nu een loopauto en simpel loopfietsje, wilde geem fancy ding kopen als hij de velo krijgt. De gele <3

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 13:36

Poeh wat een prijzen soms op die exclusieve fb pagina. Zag die velvet oranje legging voorbij komen. Minimum bod €20 en zou uitverkocht zijn. Bij krijtwit gewoon te krijgen voor €21,95.

Het enige wat mij nog steeds tegenhoudt is de prijs

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 13:42

lieveli schreef:
Ja hij heeft nu een loopauto en simpel loopfietsje, wilde geem fancy ding kopen als hij de velo krijgt. De gele <3

Velo is echt een fietsje? Of eerst loopfiets die omgebouwd kan?

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 13:46

Heb nog getwijfeld over de veloretti maar ik wilde graag de trike mogelijkheid dus toch voor deze gekozen. Maar veloretti heeft ook hele toffe kleuren

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 14:19

Gefeliciteerd *\o/*

Fijn dat je er ook een tweewieler van kan maken +:)+

De gele Veloretti :+:
Het is dat ik nu nog weinig nut zie in een fiets met trappers, anders had deze toch wel hoog op het potentieel-lijstje gestaan :j

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 14:30

Veloretti zijn tweewielers idd! De wishbone past B met zn 92 nu pas goed op, dus op de A&B heeft ze voorlopig nog zat groeiruimte :)

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 15:29

Gefeliciteerd voor de jarige! En wat een mooi groen vestje.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 15:52

lieveli schreef:
Bij Daily Brat is black friday begonnen. We hebben de knitted salopette van Carlijnq besteld!

Gave fiets! Hier komt volgend jaar de veloretti <3 Gefeliciteerd met de jarigen!

Jij had de laatste salopette in 86/92 zeker? >;)

Ik ga me denk ik inhouden met black friday, ik wil alleen nog Bergsteins. Hebben jullie de winter variant? Of zou eventueel een maatje groter met dikke sokken ook kunnen?

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 16:33

Gefeliciteerd met de jarige kindjes!

Gave fiets die Trybike! Mooie combi ook zo met dat helmpje :)

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 17:01

Gefeliciteerd Michelle met Synne! En MiR ook gefeliciteerd met je zoontje :) gave helm en fiets!

Hier is dat allemaal nog niet aan de orde. Ik heb al wel een loopauto staan. Zo'n afschuwelijk herrieding van toet-toet auto's. Die hebben we gekregen van ml z'n werk. Ik had de neiging om m nieuw in de doos gewoon op MP te zetten maar vond dat toch ook een beetje banketstaaf ofzo.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 17:09

Haha iets met een gegeven paard... wij hebben hier de Brum trapauto staan vanaf het moment dat ik zes maanden zwanger was, net zo prematuur als O toen was. Maar goed, hij groeit er vanzelf in en het staat leuk in de woonkamer.

Ik wacht nog even met bergsteins, zijn voeten groeien voor geen meter. Hij zit nu al maanden in maat 20.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 17:31

In herriedingen zit vast een batterij....die je er uit kan halen ;)

Volgens mij zijn er best veel mensen die Bergsteins tegen de winter kopen in een maatje te groot zodat er lekkere dikke sokken in kunnen voor de winter. Met het idee dat ze dan rond het voorjaar nog steeds passen zonder dikke sokken en dus lekker lang mee kunnen gaan :j

Moeten ze natuurlijk wel überhaupt in eerste instantie passen qua breedte :P

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 17:43

Pmarena dat klopt maar dan vind ik het nog steeds een lelijk geval :D

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 17:52

Ik vind dat wel een ding hoor, net als met dat keukentje laatst. Dingen die kinderen mooi vinden zijn vaak een aanslag op je interieur....

Dat is ook een idee pmarena :o maar ik doe het niet. Heb nog laarsjes maat 22 staan die ik gekregen heb bij mijn babyshower en buiten lopen is toch nog niet aan de orde. Ik kan hem wel groot kijken :') zoveel zin om dingen te gaan ondernemen samen, met laarsjes lekker in het bos, strand wat dan ook.

Ik kon je salopette niet meer vinden Lieveli? Heb je een fotootje?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 17:53

Ik ben op zoek naar leuke pyjama's, dat valt ook nog niet mee. :n

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 18:24

Pyjama’s geef ik niet heel veel geld aan uit, zitten meestal toch onder zn slaapzak :P
Heb een paar fijne van de Hema en heb laatst een leuke met een raket er op (zn knuffeldoekje is ook een raket) bij de Kruidvat vandaan gevist. Ook een lekker flanelletje bij de Zeeman vandaan.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-18 19:08

De pyjama’s van Snurk zijn leuk! Ik vind ze alleen echt te duur.

Verder heb ik momenteel alleen gekregen pyjama’s met Hello Kitty enzo :+
Wel ook eentje van Feetje. Die is wel echt super fijn. En nog een ouderwetse flanellen vorig jaar voor sint gekregen. Die is ook echt heerlijk.

Kinderen zijn hoe dan ook een aanslag op je interieur.
Wij hadden altijd echt een perfect opgeruimd huis. Mijn zus zei altijd is net of ik Eem showroom sta.
Nou dat gevoel heeft ze nu niet meer.
Mijn keuken is de afgelopen 2 jaar ook echt een heel stuk afgeleefd.
Zo erg dat we nu zeggen misschien keer kijken voor een ander.