Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Kan inmiddels dagelijks de vertragingen hier gaan noteren denk ik. Gisteren weer geshit met de NS. Problemen op de moerdijkbrug. Heb op station Zevenbergen drie kwartier op een trein kunnen wachten. En heb in die tijd 3 goederentreinen en 2 Thalysen langs zien komen
Inoterry schreef:Lous schreef:Kan inmiddels dagelijks de vertragingen hier gaan noteren denk ik. Gisteren weer geshit met de NS. Problemen op de moerdijkbrug. Heb op station Zevenbergen drie kwartier op een trein kunnen wachten. En heb in die tijd 3 goederentreinen en 2 Thalysen langs zien komen
Helaas is de NS niet diegene die bepaald welke treinen er wel of niet gaan rijden. Het is inderdaad wel zwaar balen dat je in de tijd dat je staat te wachten wel andere treinen voorbij ziet komen.
Zwitsal schreef:lous: dat is inderdaad vervelend
bij mij gaat het ook zo met periodes.. soms gaat t een tijdje goed zonder vertragingen (vertragingen van 5 min niet meegerekend, dat doet de ns ook niet:P).
en dan opeens is t weer raak en reis ik elke dag (soms wel een paar weken lang, eind vorig schooljaar was echt een drama!) met flinke vertraging..
en dan heeft de ns eindelijk geen vertraging.... valt er een metro in amsterdam uit, of 2. of er is daar iets kapot oid.
eind vorig schooljaar nam ik standaard een trein van een half uur eerder. en dan nog was ik vaak maar net optijd..
maar nu klop ik even af.. want de laatste 2 weken gaat t redelijk goed...
Unwritten schreef:Dus ik 15 min op de stoptrein naar Leiden wachten, daarin zat een conductrice, (8:14 uur) en ik moest aan Inoterry denken
Unwritten schreef:Het laten rijden van welke treinen, heeft dat met het spoorbeheer te maken en dus met prorail?
Of is dit dan juist weer Nedtrain?