Ik wil echt heel graag weer dansen! Maar heb geen partner... En vind het stom om in m'n eentje naar de dansschool te gaan...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BernetteO schreef:Tina, dat lukt meestal wel, een oppas vinden? Ook voor dansavonden? (weet niet of je daar vaak heen gaat of hoe vaak je überhaupt danst)
Ik wil over een tijdje ook kinderen (ben nu nog 19, maar kan er nu al tegenop zien dat ik dan tijdelijk niet meer kan dansenlijkt me wel heel lastig om het dan ook nog te blijven doen, zeker als ze nog heel jong zijn. Maar gelukkig is dat nog niet aan de orde
.
Lady_M schreef:Ik trainde op een geven moment drie keer in de week, dat was wel veel... Vooral omdat je avond eigenlijk gewoon weg is dan. Verder was het wel goed te combineren. Ik denk dat als je partner ook studeert, het makkelijker te combineren is, omdat je dan eventueel ook overdag kan trainen.
Ik wil echt heel graag weer dansen! Maar heb geen partner... En vind het stom om in m'n eentje naar de dansschool te gaan...![]()
BernetteO schreef:Hebben er mensen meegedaan aan de Brado van gisteren in Tilburg?
Mijn vriend en ik zijn er tweede geworden in ballroom en 3e in latin (debutanten 3) dus erg geslaagd voor ons! Nog 1 puntje in ballroom en nog 3 in latin en dan mogen we naar debutanten 2!
eva1969 schreef:BernetteO schreef:Hebben er mensen meegedaan aan de Brado van gisteren in Tilburg?
Mijn vriend en ik zijn er tweede geworden in ballroom en 3e in latin (debutanten 3) dus erg geslaagd voor ons! Nog 1 puntje in ballroom en nog 3 in latin en dan mogen we naar debutanten 2!
Hé wat grappig, dan moet ik je hebben zien dansen. Mijn zoon (14jr.) en zijn partner (11jr.) zijn 4e geworden in deb 3 bij de ballroom, en 3e in deb 2 bij de latin! Deze moeder was natuurlijk super trots, want beide klassen waren ze net naar gepromoveerd. Ze zijn dit jaar pas begonnen met wedstrijddansen in februari in debutanten 4. Ik zal een volgende wedstrijd eens op je letten
.
BernetteO schreef:Hoe lang dans je al met deze partner? (Omdat je schrijft dat het je derde wedstrijd was)