fiekhe schreef:*knip*
Of je verpakt jezelf gewoon met een hele grote strik
Too late for that, denk ik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fiekhe schreef:Szan: Een idee dat ik eens ergens gelezen heb is een fotoboek nemen en hier allerlei leuke herinneringen aan jullie inplakken. Niet alleen foto's dus (je moet er toch wel enkele hebben!? En het hoeven dan nog niet eens mooie te zijn! Kunnen er ook zijn waar je gewoon hard om moet lachen), maar ook bv bioscoopticketjes als je die nog hebt, een lief tekstje schrijven, een songtekst neerschrijven die voor jullie betekenis heeft etc. En het is natuurlijk niets als het boek niet vol staat, dat is dan voor wat nog komen gaat.. Of uh een pretparktripje? Dagje weg? Kaartjes voor een stand-up comedyshow? Voor een concert van een band die hij graag hoort? Of je verpakt jezelf gewoon met een hele grote strik
EvitaHitalia schreef:Ik heb t zelfde probleem, wil me vriend weer is verrassen en met kerst een mooi cadeau geven. Maar ik zou ff niet zo snel weten wat, wil toch wel wat bijzonders.
ladyenpippi schreef:Kinuh: Waarom ga je niet lekker met hun uit eten? Of ga een dagje weg. Je kunt wel cadeautjes geven maar ik vind persoonlijk dit leuker.