Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dessie schreef:Ons dakraam is er uitgevalen.
MarrieLeen schreef:dessie schreef:Ons dakraam is er uitgevalen.
Zegt ze met een ""
Bij ons geen schade, gelukkig, alle pannen liggen nog, ook geen bomen om hier in de straat.
Storm is eindelijk gaan liggen, klinkt heel stil nu, je bent een hele dag gewaai gewend.
CCCCorine schreef:Wow, dat is heftig sherif. Gelukkig is het bij enkel materiele schade gebleven, je zult je wel lam zijn geschrokken.
BrankaZ schreef:Thuis lekkage waar ik al eerder over heb geklaagd. Zou met opnieuw schilderen en wegwerken van bepaalde rotte plekken in de rabatdelen verholpen moeten zijn. Helaas zijn ze voor de kerst nog niet verder gekomen dan schuren.....Dus de muur zal wel weer kleddernat zijn.
Verder nog geen schade kunnen inventariseren omdat ik werk. Hier op mijn werk lekt een kozijn. Schijnt niet het enige in het gebouw te zijn.
sherif schreef:CCCCorine schreef:Wow, dat is heftig sherif. Gelukkig is het bij enkel materiele schade gebleven, je zult je wel lam zijn geschrokken.
absoluut, met gevaar eigenlijk voor eigen leven hebben we de paarden verhuisd, en onze jongste telg aan de hand meegenomen door de storm naar de manege toe! We wonen in een bosrijk gebied (Veluwe), en belde net de staleigenaar op...er zijn 9 bomen omgewaaid in totaal! Ben zo dankbaar dat er geen enkel paard gewond is geraakt (op een schram na op het hoofdje van ons "kleine"meisje!)![]()
Neem vanmiddag lekker eerder vrijaf om even een helpende hand te bieden!
Citaat:Ik wil even een reactie die ik op een ander forum neerzette hier kwijt. Even als voorgeschiedenis. Begin deze week heeft de gemeente ons dus al van het land afgestuurd, waardoor ze dus tot morgen in een noodweitje stonden met stalletje
Quote:
Oh oh oh ik heb echt mijn week niet. Ik werd vanmorgen gebeld dat Bullie klem zat. Ik heb meteen opgehangen en ben in de auto gestapt (gelukkig zat ik nog niet op mijn werk) Onderweg baalde ik dat ik niet verder gevraagd had want ik zat me natuurlijk weer heel druk te maken. Eenmaal daar gekomen waren er dus twee bomen omgewaaid. Eentje lag bovenop de stal. De andere voor de stal. Bullie zat er precies tussenin, maar heeft de bomen GODZIJDANK! niet op zijn rug gekregen. De boom lag net iets de laag waardoor hij er niet onderdoor kon. Iets wat Ulvy dus wel had gedaan. Het gelukt was dat achter zijn kont een draadje zat wat we open konden knippen en zo konden we hem er achteruit uithalen. Nu is mijn weitje dus nog kleiner als dat hij al was en ze kunnen niet meer bij de stal Gelukkig gaan ze daar morgen weg dus het is nog even een dagje afzien. Maar ik ben me kapot geschrokken zeg! Als Bullie en Ulvy op stal hadden gestaan hadden ze geen kant opgekunnen. De stal is niet ingestort, maar er ligt nu dus een dikke boom op en voor. Ik weet nu zeker dat ik ze bij een eventuele komende storm niet opsluit. Ben toch blij dat ik naar mijn gevoel geluisterd heb.