Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
)
) Ritmisch schreef:.
owwwww ik woon ook in het inmiddels beruchte plaatsje Haaksbergen en wij hebben 55 (!!) uur zonder stroom gezeten.

EvaloveSandy schreef:rowo schreef:We kregen net weer de schrik van ons leven, de stroom viel weer uit!!! OMG, d88 we.. We zitten nu al meer dan een dag op noodstroom.. Ik kom uit, je weet wel het onderhand oh zo bekende plaatsje, Haaksbergen... maar gelukkig was na 10 minuten de stroom er weer. Waarschijnlijk was de diesel van de aggregaten op ofzo...
Komt ook uit het o-zo bekende Haaksbergen
Wij hebben rond 9 uur zonder stroom gezeten. Op dat moment zat ik bij GC, ook zonder stroom. Gelukkig nu weer full power.
Vond het eigenlijk wel heel gezellig zo dit eigenlijk wel vreemde weekend. Het dorp leefde vol op. Gezelligheid
Mag ik vragen waar in Haaksbergen je woont?

rowo schreef:
Ik woon tussen haaksbergen en beckum. Dichtbij dat industrie terrein. Wij hadden zaterdagmorgen om 6 uur weer stroom, vrij snel vergeleken met de rest van haaksbergen.. en jij? K had het al eerder gevraagd, maar je hebt dat blijkbaar nie gelezen...
Wij hadden rond 5 uur 's middags pas weer stroom. Flink balen, maar gelukkig hebben we de hele dag bij vrienden in Markelo mogen schuilen. Lekker warm. 

farrier schreef:Donderdag is de sneeuw weg (heeft KNMI belooft?)