please, correct me if i'm wrong

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leentje schreef:je mag beiden sponsoren, alleen moet je je bedrag dat je zou willen besteden, opsplitsen ipv het geheel aan elk te sponsoren (zie mijn bericht op de vorige pagina)
faye schreef:Prima dat jij dat zo stelt, maar volgens mij denken zelfs de moderators hier nog verschillend over, vandaar dat ik vroeg om algemene regels vanuit het beheer! Als "veilinghuis"zeg maar.
leentje schreef:naar aanleiding van wat ik hierboven net uitgelegd heb, neem ik jou even als voorbeeld
Deze veiling draait om de uiteindelijke opbrengst voor Azië, daarvoor heb jij blijkbaar x aantal euro over en dat stop je in de sponsorpot van Mickey. Als Mickey niet wint, "moet" je het bedrag inderdaad toch storten op 555, rechtstreeks of via een andere veiling. Want je had het toch voorzien voor Azië?
Is dit niet het geval, dan heb jij dus enkel gesponsord om het "wedstrijd" idee, en niet om de gedachte voor Azië.
crossmonster schreef:ik ben misschien erg blond maar begrijp ik nu goed dat rockey haar sponsors dus ook moeten betalen als lielle wint?
vraag me af of ze daar dan zo blij mee zijn?
of begrijp ik het nu verkeerd?