13/1-24: Rijden op Grand Prixpaard (Tolstoi-Tyrza)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:03

Ik blijf bij Mickey, want als iedereen zich terug blijft trekken bij mickey en/of bij lielle blijft/gaat zal het bedrag nog een klein stukje omhoog gaan, maar dan stoppen lijkt me als er geen tegenbieders meer zijn

please, correct me if i'm wrong Knipoog

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:04

Ilindra schreef:

1850

Voor de Lielle Sponsor Groep.
Update van de lijst komt eraan

Jaaaaaaaaaaah geweldig *LOL*
Ben benieuwd of Rockey weer een tegenbod gaat doen. Vast wel

Leo

Ik ben benieuwd Nagelbijten / Gniffelen

Ondertussen nog meer sponsors voor Lielle opritselen?

Nadir

Nee Leentje Haha! :
Tyrza schreef:
Dus OF je investeerd in groep Lielle, OF in groep Mickey, OF groep Rockey. Knipoog

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:05

Ilkkah schreef:
Ik blijf bij Mickey, please, correct me if i'm wrong Knipoog

OK dan! Super Ilkkah!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:05

Niet te snel juichen he, het is nog niet afgelopen Haha!

charlieb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:06

Leentje,

Prima uitgelegd OK dan! als dit niet duidelijk is weet ik het ook niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:07

leentje schreef:
je mag beiden sponsoren, alleen moet je je bedrag dat je zou willen besteden, opsplitsen ipv het geheel aan elk te sponsoren (zie mijn bericht op de vorige pagina)

Prima dat jij dat zo stelt, maar volgens mij denken zelfs de moderators hier nog verschillend over, vandaar dat ik vroeg om algemene regels vanuit het beheer! Als "veilinghuis"zeg maar.

leentje

En ook Tyrza heeft het er over dat je hetgeen je wil besteden niet twee keer moet beloven omdat je het maar een keer zal moeten storten.

Dus heb je 100 euro te besteden, dan geef je die hele 100 euro OF aan Mickey, OF aan Lielle, OF aan Rockey.
Of je splitst je 100 euro op, bijvoorbeeld 40 euro voor Mickey, 30 euro voor Lielle, en 30 euro voor Rockey.

iwayalover

leentje schreef:
je mag beiden sponsoren, alleen moet je je bedrag dat je zou willen besteden, opsplitsen ipv het geheel aan elk te sponsoren (zie mijn bericht op de vorige pagina)

Nee Tyrza zette op de vorige pagina: Je sponsort ÓF Lielle, ÓF Mickey, ÓF Rockey.

manzano

Rockey had volgens mij bij het vorige bod al meer in gedachte, gezien haar opmerking dat ze het leuk hield voor de tegenpartij Knipoog. Er komt dus nog wel meer aan.
En talented weet er volgens mij meer van heb ik zo het idee.

xXDjuukiejXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:08

Mensen, Mede-bokkers,
We kunnen gaan rusten.
Rockey is gaan stappen vanavond en ze zei dat ze dus morgen avond weer kon bieden! ( Via msn Tong uitsteken )

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:09

faye schreef:
Prima dat jij dat zo stelt, maar volgens mij denken zelfs de moderators hier nog verschillend over, vandaar dat ik vroeg om algemene regels vanuit het beheer! Als "veilinghuis"zeg maar.

Daar heb je inderdaad gelijk in, maar sowieso draait het erom dat je je geld niet dubbel belooft als je het maar een keer wil storten.

Als er vanuit de moddies of Tyrza komt dat je echt maar EEN persoon mag sponsoren, ook al zou je je geld gemeend aan twee of drie mensen willen beloven (dus ook bereid zijn het effectief te storten), dan is het zo, maar zelfs uit Tyrza's laatste bericht valt het nog te interpreteren in de twee mogelijkheden die ik voorstel (denk ik Bloos )

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:10

manzano schreef:
Rockey had volgens mij bij het vorige bod al meer in gedachte, gezien haar opmerking dat ze het leuk hield voor de tegenpartij Knipoog. Er komt dus nog wel meer aan.
En talented weet er volgens mij meer van heb ik zo het idee.

Cool Haha! OK dan!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:11

Ok, de rust is weergekeerd, en nu is het lange wachten tot morgen middag / avond Lachen

Oscar
Forumcoördinator

leentje schreef:
naar aanleiding van wat ik hierboven net uitgelegd heb, neem ik jou even als voorbeeld Lachen

Deze veiling draait om de uiteindelijke opbrengst voor Azië, daarvoor heb jij blijkbaar x aantal euro over en dat stop je in de sponsorpot van Mickey. Als Mickey niet wint, "moet" je het bedrag inderdaad toch storten op 555, rechtstreeks of via een andere veiling. Want je had het toch voorzien voor Azië?

Is dit niet het geval, dan heb jij dus enkel gesponsord om het "wedstrijd" idee, en niet om de gedachte voor Azië.

Daar ben ik het helemaal mee eens.
Als je 10 euro uit wilt geven, dan is het niet 'netjes' om 2 x 10 euro te bieden voor beide sponsorgroepen.
Het staat natuurlijk wel vrij om het andere deel van het bedrag bijv. in een andere veiling te steken, daar lijkt me helemaal niets mis mee.

Hopelijk is het misverstand hiermee uit de wereld !

leentje

iwayalover schreef:
Nee Tyrza zette op de vorige pagina: Je sponsort ÓF Lielle, ÓF Mickey, ÓF Rockey.

en in de context van de rest van haar berichtje blijven volgens mij nog steeds de twee mogelijkheden over die ik aanhaal

Tyrza, kan je even duidelijkheid scheppen? Cool

balans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:13

Wow twordt nog hoger OK dan!
Ga zo door Lachen
In azie kunnen ze t wel goed gebruiken.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:13

De bedragen van Rockey en Lielle (en haar Sponsors) vind ik echt geweldig. Dat zoveel mensen dit willen schenken aan Azië.
Ik zie het dan ook dat degene die wint beloond wordt door haar inzet om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor Azië. De beloning het ritje op Tol.

Ik heb ook geprobeerd om tot een bod te komen. Ben daar ook alle bokkers die mij daarin wilde helpen erg dankbaar .
Ik heb zo al een leuk bedrag bij elkaar, maar helaas niet genoeg om tegen deze twee kanjers op te bieden.

Iedereen die mee heeft willen helpen , ontzettend bedankt. OK dan!

Ik hoop dat de andere twee meiden er in slagen om een mooi bedrag bij elkaar te krijgen voor Azië

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:15

OK dan!
Erg jammer mickey, maar toch top dat het iig erg ver heeft kunnen komen!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:16

ik ben misschien erg blond maar begrijp ik nu goed dat rockey haar sponsors dus ook moeten betalen als lielle wint?

vraag me af of ze daar dan zo blij mee zijn?

of begrijp ik het nu verkeerd?

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:20

crossmonster, als ze hun geld effectief bestemd hadden voor Azië wel ja
Als Rockey niet wint, en haar sponsors willen het geld dan niet voor Azië storten, dan lijkt het mij vrij duidelijk dat het haar sponsors uitsluitend om de publiciteit te doen was en in het geheel NIET om hulp voor Azië.

(Dat ze dit voor een deel voor de publiciteit doen kan je hun natuurlijk niet kwalijk nemen.)

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:20

Voor degenen die het nu nog niet snappen:

Stuur me even een PB, dan leg ik het uit en voorkomt "vervuiling" in het topic Knipoog

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:21

crossmonster schreef:
ik ben misschien erg blond maar begrijp ik nu goed dat rockey haar sponsors dus ook moeten betalen als lielle wint?

vraag me af of ze daar dan zo blij mee zijn?

of begrijp ik het nu verkeerd?

Rockey heeft gezegd dat het geld van haar sponsors anders ook naar giro 555 zou zijn gegaan, ,maar nu alleen via een tussenstation.

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:23

horselover23 schreef:
Rockey heeft gezegd dat het geld van haar sponsors anders ook naar giro 555 zou zijn gegaan, ,maar nu alleen via een tussenstation.

super OK dan!