Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
coydog schreef:Ik werk op een school met vmbo leerlingen en op een school voor nt2.
Heb voor een stichting gewerkt die een multiculturele samenleving wilde stimuleren, daar was 10.000 gulden "verdwenen" in iemands broekzak.
De overige subsidies waren ook vaak om de eigen zak te spekken, ik heb er veel geleerd.
coydog schreef:En natuurlijk zijn er ook mensen die echt wel willen hoor, helaas laten die zich zo weinig horen.
Citaat:Waarschijnlijk zijn ze net zo bang, alleen worden zij gezien als verraders van hun eigen volk.
En in het geval van de moslims, als verrader van Allah.
En daarom durven ze nu waarschijnlijk ook niet op te staan.
Karin schreef:Vind je dit zelf niet een beetje overtrokken? Misschien hebben die mensen totaal geen behoefte om zich te verdedigen, om het tegendeel te bewijzen of wat dan ook. Misschien kunnen die mensen hun energie wel beter gebruiken. Niet iedereen heeft namelijk de behoefte om op de barricaden te gaan staan en de aandacht op zich te vestigen.
coydog schreef:Zien ze liever een maatschappij waar de haat jegens menig buitenlander blijft bestaan dan dat ze energie steken in een aktie op het juiste moment?
Kayla schreef:Ik vind het een beetje krom dat zij zich zullen moeten bewijzen omdat er mensen zijn die zo kortzichtig zijn om alle buitenlanders over 1 kam te scheren.
coydog schreef:Maar als dat overtrokken is van ze, tja het is hun gevoel.
coydog"]
Ach je hebt gelijk, ik steek er ook geen energie meer in, ik hoef ook niks te bewijzen.
Jammer voor de mensen in nederland die wel een prettige samenleving willen, maar we doen er gewoon niks meer aan.
[/quote]
Huh waar slaat dat nou weer op, natuurlijk wil iedereen een prettige samenleving en wat heeft dit met je bewijzen te maken? Dit is toch gewoon een discussie.
@Lovely![]()
Zij slaat op de onderstaande beschreven personen.
[quote="coydog schreef:Die wel aan een samenleving willen werken waarin we zonder dit soort haat met elkaar om kunnen gaan.
Ik ken moslims die niet durven te protesteren.
Dit zal niet overal zo zijn maar ik ken er zo een paar.
Maar als dat overtrokken is van ze, tja het is hun gevoel.
En degene die er geen behoefte aan hebbben om wat dan ook te doen aan de situatie die er nu is, die leven ook in deze maatschappij.
Zien liever een maatschappij waar de haat jegens menig buitenlander blijft bestaan dan dat ze energie steken in een aktie op het juiste moment?
Natasha schreef:Kayla, en anderen, ik begrijp JULLIE reacties echt niet!
ECHT niet.
Ik vind het knap dat er hier mensen zich toch durven uitlaten, hun mening durven geven, en dat diegenen niet zeggen hoe erg t allemaal wel niet is voor de moslims.
Kayla"]
[quote="coydog"]Ach je hebt gelijk, ik steek er ook geen energie meer in, ik hoef ook niks te bewijzen.
Jammer voor de mensen in nederland die wel een prettige samenleving willen, maar we doen er gewoon niks meer aan.
[/quote]
Huh waar slaat dat nou weer op, natuurlijk wil iedereen een prettige samenleving en wat heeft dit met je bewijzen te maken? Dit is toch gewoon een discussie.
[/quote]
Als die mensen niets hoeven te bewijzen,waarom ik dan wel.
En die samenleving wil iedereen wel,maar dan moet je er ook aan werken.
Ook als je het soms onredelijk vindt en je het idee hebt dat je niks te bewijzen hebt kan het heel slim zijn om toch van je te laten horen.
Het was een beetje sarcastisch bedoeld.
[quote="Karin schreef:Ik bedoel niet dat dat overtrokken is van die mensen, ik vroeg of je jouw eigen opmerking niet overtrokken vond. Dus omdat 1% het verpest moet de overige 99% daar maar tegen in opstand komen? En doen ze dat niet, dan is dat een teken dat ze bang zijn om als verrader gezien te worden? Sorry, maar dat vind ik wel een heel kromme zwart/wit-redenatie.