Sommigen al volop aan het winkelen of zelfs al bijna klaar? Wat gaan jullie snel! Ik ben al wel begonnen met stalken en heb al wel wat ideeën. Zowel qua cadeaus als hints. Verder dan die ideeën ben ik alleen nog niet, haha. Gelukkig heb ik nog even.
Het enige risico is dat er later nog een bericht komt van je lootje dat iets dat je al gekocht hebt niet in de smaak zou vallen dus ik hoop van niet! En blijf voor nu veilig bij de al genoemde tops.
Linnie050
Geplaatst: Gisteren, 18:47
Maat 39
Ik wacht nog even wie weet komen er nog leuke tops of flops van mijn santa.
Hints bedenken is echt moeilijk. Ik ben niet zo creatief
Tanya
Geplaatst: Gisteren, 19:39
Ik heb veel tops in vorige Santa topics staan btw!
Chanen
Geplaatst: Gisteren, 19:45
Ik stalk ook niet buiten Bokt om hoor. Zit zelf niet op social media en als je geen account hebt is dat doorgaans goed afgeschermd, dus kom er überhaupt niet bij.
Voor mijn Secret Santa dus alvast de tip, zoek niet te hard naar mijn socials. Verder dan LinkedIn kom je niet en daar heb je denk ik weinig aan.
Zertab
Geplaatst: Gisteren, 20:24
Ik ga er dit weekend eens voor zitten!
Charaz
Geplaatst: Gisteren, 20:40
Ik liep blijkbaar verder achter dan ik dacht, sorry SS!
Iets met een zieke collega en sinds deze week een nieuwe baan ook.
Weekvraag week 38 Als je één ding mee mocht nemen naar een onbewoond eiland, wat zou dat dan zijn? Smartphone is uitgesloten.
een warme deken met waterdichte kant
Weekvraag week 39 Waaraan zou jij als vrijwilliger een steentje bij willen dragen?
Een opvang voor oudere (manege) paarden of op een afdeling voor mensen met dementie
Weekvraag week 40 Welke kleuren/kleurenpalet heb jij in huis?
We hebben niet echt thema kleuren in huis, alles is vrij neutraal, behalve de kaarsen, qua accesoires hou ik van felle kleuren
Hoeveel hints stoppen jullie in de doos om te raden? Dit is mijn eerste keer haha
Linnie050
Geplaatst: Vandaag, 06:15
Dat is net hoe creatief je bent en bv hoe moeilijk de hint is. 1 hint kan maar je kan ook meerdere hints maken.
1x heb ik allerlei puzzels gehad en dan moest ik eerst nr openen en oplossen en kon dan door naar nummer 2. En had alle puzzels nodig om het op te lossen. Hier had ik wel hulp bij nodig
Je kan bv een streekproducten of cadeautjes als hint doen (extra boven het budget)
Zinnetjes opschrijven als hint of een puzzel.
Gewoon doen wat je leuk lijkt. Je kan ook altijd nog in de vorige edities kijken voor ideeën
Ik had vorige keer een blikje met allerlei hints. Ik zou vooral even vorige edities terug gaan lezen voor hints die mensen gebruiken.
boeflover
Geplaatst: Vandaag, 08:47
Steenbok12 schreef:
Hoeveel hints stoppen jullie in de doos om te raden? Dit is mijn eerste keer haha
Dat kan van alles zijn, een item dat verwijst naar je naam of iets waar jij bekend om staat, een paar afbeeldingen/puzzel/quiz die samen hints geven (bv ik houdt van roze, een quote van jou uit het topic, naam van je dieren, woonplaats etc) etc. In het topic van vorige jaren kun je veel inspiratie vinden. Ik probeer altijd wel dat de hints die ik geeft ook terug te vinden zijn met de zoekfunctie op bokt, hoeft dan niet perse op maar 1 persoon uit te komen, mensen mogen best raden, maar het moet wel haalbaar zijn.
Vorig jaar was mijn hint een legopoppetje van een “boef”, met op de verpakking een hartje. Ik had daarna nog een paar verwijzingen naar mezelf toegevoegd. Dat bleek overigens nog niet gemakkelijk om op te lossen
Ik had vorig jaar het idee van neonlight gestolen en ook mijn boktnaam met koeienletters op de doos gezet, een letter per kant. Vooral omdat stonedromy toen zei dat ze zelfs dat toen niet gezien had bij neonlight… Ik weet, het topic van vorig jaar teruglezend, nog steeds niet of ze nou erachter is gekomen dat ik dat toen ook gedaan heb
Daar ga ik nog eens naar terugkijken. Mooie was dat mijn naam toen niet op haar foto's stond, en de doos gebruikt werd voor haar lootje, en op die foto's was het wel zichtbaar.
Ik heb al een kadootje gescoord!
Roosch
Geplaatst: Vandaag, 12:45
Ik heb ook al geshopt als een malle.
fransje23
Geplaatst: 5 min geleden
De doos heb ik al en een aantal kadootjes!
marleen_88
Geplaatst: 3 min geleden
Roosch schreef:
Ik heb ook al geshopt als een malle.
Ik heb ook geshopt. Muck Boots voor mezelf.
Ben bezig met een lijstje interesses en cadeautjes. Nog zat tijd om een doos te regelen én de inhoud te kopen.