Lekker kak want nu dus alsnog m'n oude vertrouwde flesje kopen en dus extra geld kwijt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Vanmiddag een nieuwe gezichtsreiniger gekocht, onder het mom deze is goedkoper dan wat ik normaal heb. Van H&B dus opzich vind ik dat een veilig merk. De seconde dat ik het op m'n gezicht deed daarstraks, branden! Mega sterk spul mijn hemel zeg. Echt het idee dat heel m'n huid naar de getver is ondanks het meteen afspoelen.
Lekker kak want nu dus alsnog m'n oude vertrouwde flesje kopen en dus extra geld kwijt
MarlindeRooz schreef:Over 6,5 uur gaat de wekker. En ik zit op de bank want ik kan niet slapen. En niet slapen = uit bed voor je gefrustreerd raakt. Ik ben wel moe.![]()
Blijkbaar zijn 20.000 stappen + uur foto’s bewerken + wat huishouden + tussendoor veel rust nemen niet goed genoeg om te kunnen slapen. Normaliter is dit voor mij een super dag qua prikkels en beweging. Als ik namelijk de hele dag “rust” neem slaap ik ook niet.
Morgen 30.000 stappen proberen?
_San87_ schreef:hahahatsjoe schreef:Doe even normaal zeg, wie denk je dat je bent, G.d ?
Jij komt ook alleen maar langs als er wat te rellen is, he?
Bellatrix schreef:
Dit is toch absurd?? Dit moet niet kunnen.
Kan ik iets voor je doen?