Tiny house verbouwen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Re: Tiny house verbouwen.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:49

Dat is lang en groot drie maanden

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 17:53

Ik vind het lang maar denk kort voor wat ze gaan doen.

Maar ik heb er vertrouwen in lol.
Maar de aanbouw hopen ze met anderhalve maand klaar te hebben zodat ik daar in kan. En het dak zou dan ook iig deels klaar zijn. Dan heb ik daarna even hele kleine slaapkamer en riante badkamer en gaat mijn koelkast buiten staan. En magnetron en kijk ik voor een electrisch kookplaat je ofzo dan kan ik tijdelijk buiten koken.
zo moet ik er wel door gaan komen.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:59

BeFunny schreef:
Hoe kom je erbij dat de electriciteidskast daar kwam? En hoe kom je erbij dat de trap in de woonkamer blijft? Deze ruimte wordt de keuken maar daar komt hopelijk dezelfde vloer namelijk tegels. Zo niet dan komt daar pvc en is dat anders dan de rest en ook dat is geen probleem voor de wasmachine.

De zekeringkast blijft op de plek waar die zit maar krijgt een andere ombouw.

De tuin na het graafwerk _O-

[ Afbeelding ]

Vetgedrukte meende ik gelezen te hebben in je eigen topic van wonen in een tiny house dat de trap in de woonkamer zit/blijft maar dichtgemaakt wordt/uit het zicht onttrokken wordt en een trapkast aan toegevoegd wordt...

De meterkast dacht ik ook gelezen te hebben dat je met dat idee speelde maar dat zal ik er dan wel zelf bij verzonnen hebben blijkbaar.

Qua vloer, PVC is niet bestand tegen grote lekkages en zou dus wel gevolgen kunnen oplopen van een lekkende wasmachine denk ik... Tegels dan weer niet natuurlijk.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 23:18

Dit is het zelfde toppic en de titel is veranderd.

De trap blijft waar die zit wordt dichtgemaakt en daaronder komt de wasmachine. Alleen de ruimte blijft geen woonkamer want die komt in de aanbouw. Maar zelfs als die wel in de woonkamer zou zitten komt daar in principe tegels. Want dat is wat ik kies kwa vloer alleen is niet zeker of ze optijd zijn voor de asbest.als dat niet optijd lukt dan wordt het pvc waarschijnlijk in de keuken.

Je hebt alles er zelf bij verzonnen zoals jij het hebt neergezet.

In ons vorige huis hadden wij op de tweede verdieping waar ook de was machine stond pvc en dat is gewoon helemaal goed gegaan. Daar hadden we vaker lekkage van de wasmachine of van de afvoer eigenlijk.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 25 min geleden

BeFunny schreef:
Dit is het zelfde toppic en de titel is veranderd.

De trap blijft waar die zit wordt dichtgemaakt en daaronder komt de wasmachine. Alleen de ruimte blijft geen woonkamer want die komt in de aanbouw. Maar zelfs als die wel in de woonkamer zou zitten komt daar in principe tegels. Want dat is wat ik kies kwa vloer alleen is niet zeker of ze optijd zijn voor de asbest.als dat niet optijd lukt dan wordt het pvc waarschijnlijk in de keuken.

Je hebt alles er zelf bij verzonnen zoals jij het hebt neergezet.

In ons vorige huis hadden wij op de tweede verdieping waar ook de was machine stond pvc en dat is gewoon helemaal goed gegaan. Daar hadden we vaker lekkage van de wasmachine of van de afvoer eigenlijk.

Of gewoon verkeerd begrepen, klinkt ook wat liever enzo :o?
Waarom zou ik iets willen verzinnen überhaupt :?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 3 min geleden

Eens hoor dat klinkt liever.