Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 18:18

Wat ik stom vind: ik had kleding bij Zalando besteld. Vanochtend is deel 1 door dhl geleverd.
Nu krijg ik net een mailtje dat deel 2 ook door dhl geleverd wordt. Vanavond nog.

Zal vast te maken hebben met waar het spul vandaan moet komen. Maar had dit nou echt niet in 1 dhl bus gekund?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 18:21

2025

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 18:26

Selina schreef:
2025

Nu al? Het jaar is net begonnen. :(:)

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-25 18:44

Selina schreef:
2025

:(:) -O-

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-25 18:44

Sherivey schreef:
Wat ik stom vind: ik had kleding bij Zalando besteld. Vanochtend is deel 1 door dhl geleverd.
Nu krijg ik net een mailtje dat deel 2 ook door dhl geleverd wordt. Vanavond nog.

Zal vast te maken hebben met waar het spul vandaan moet komen. Maar had dit nou echt niet in 1 dhl bus gekund?

Ja verschillende magazijnen. En ze houden er geen rekening met het andere pakket. Wij hebben dat bij Zooplus ook altijd :j

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 19:12

Het zou een gat in de markt zijn om een systeem te ontwikkelen dat wanneer er meerdere pakketjes in dezelfde straat bezorgd zouden worden, dit in dezelfde bus geladen zouden worden.
Meer efficiëntie en snellere bezorging.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-25 20:43

Earth schreef:
Sherivey schreef:

Ja verschillende magazijnen. En ze houden er geen rekening met het andere pakket. Wij hebben dat bij Zooplus ook altijd :j

Snap ik :j Is natuurlijk ook mn eigen keus bij Zalando te bestellen en niet gewoon bij 1 winkel.

Maar een deel van mij vindt het erg zonde :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 10:22

Selina schreef:
2025

Eens. Wat een vreselijk schijtjaar.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 11:04

Daar sluit ik me bij aan. Het is nu al een rotjaar…

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 12:10

Vind ik 'stom' om te horen dat het nu al ruk is :(:)
Sterkte voor wie het nodig heeft. En wil je even ventileren, mn inbox staat open.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 23:02

In je vinger snijden omdat je een nieuw schilmesje hebt dat wel echt scherp is #)

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 23:14

Jezelf 2x achter elkaar op dezelfde plek in je gezicht stompen als je je mouwen opstroopt >;)

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 23:46

Stom dat je te laat was omdat je weer stond te kletsen….

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 00:01

Ik vind mijn adhd stom. Vanmorgen vergeten brood uit te halen dus had tussen de middag geen brood, maar twee worstenbroodjes gegeten. Ik had de bechamelsaus laten aanbranden omdat ik de hond eten moest geven en ik was de aardappelschijfjes aan het ontdooien in de magnetron, vergeten dat die er nog in stond en de oven aan gezet op voorverwarmen. Was een erg heet bord met aardappelschijfjes... Kwam er na een minuut of 5 gelukkig wel achter.

En gisteren wilde m'n hond de achtertuin in, prima dat mag. Was in de tussentijd een spelletje aan het spelen op m'n telefoon. Ik kijk om me heen een half uur later ofzo en denk waar is m'n hond... Oja stond nog buiten, beest geeft geen kik. Vond het zo sneu voor hem... Hij leek het niet erg te vinden maar goed, had hem maar wat lekkers gegeven.

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 16:41

Niet ingelicht worden dat het water tijdelijk wordt afgesloten is stom. Stond net onder de douche :\

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-25 16:51

fjordjes schreef:
En gisteren wilde m'n hond de achtertuin in, prima dat mag. Was in de tussentijd een spelletje aan het spelen op m'n telefoon. Ik kijk om me heen een half uur later ofzo en denk waar is m'n hond... Oja stond nog buiten, beest geeft geen kik. Vond het zo sneu voor hem... Hij leek het niet erg te vinden maar goed, had hem maar wat lekkers gegeven.

Dat laatste heeft niks met ADHD te maken denk ik, want ik vergeet mijn naaktkatten wel eens in de tuin _O- Oeps :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 17:14

Postnl.

Normaal proppen ze elk pakketje in de brievenbus.
Die voor aan straat staat.

Maar heb ook neerzet toestemming bij de poort die 50 meter van de weg is.

Aanbellen doen ze niet.

Krijg ik net melding want de poort is geen veilige plek.
Nee die brievenbus wel dan? Waar ze het anders instoppen. Waar dit pakketje ook in paste.

Kan ik morgen speciaal de deur uit. 3 km verderop pakketje ophalen.

Daarnaast heb ik geen bus gezien dus vraag me af of ze überhaupt wel langs zijn gekomen..

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-25 18:48

DuoPenotti schreef:
Postnl.

Normaal proppen ze elk pakketje in de brievenbus.
Die voor aan straat staat.

Maar heb ook neerzet toestemming bij de poort die 50 meter van de weg is.

Aanbellen doen ze niet.

Krijg ik net melding want de poort is geen veilige plek.
Nee die brievenbus wel dan? Waar ze het anders instoppen. Waar dit pakketje ook in paste.

Kan ik morgen speciaal de deur uit. 3 km verderop pakketje ophalen.

Daarnaast heb ik geen bus gezien dus vraag me af of ze überhaupt wel langs zijn gekomen..

? Hoe dan.
Maar heel fijn dit.

Afbeelding

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 16:31

Prijzen van hotels in Amsterdam |(

In augustus al een kaartje gekocht voor een optreden in Amsterdam (à 48 euro), wist wel dat Amsterdam wat duurder zou zijn, maar 250 euro voor 1 nachtje vind k wel heftig >;)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 17:07

Miesemuisje schreef:

In augustus al een kaartje gekocht voor een optreden in Amsterdam (à 48 euro), wist wel dat Amsterdam wat duurder zou zijn, maar 250 euro voor 1 nachtje vind k wel heftig >;)

Waar/wanneer is het concert? Ik heb regelmatig een nachtje in een hotel gezeten na concerten in Amsterdam en eigenlijk nooit meer dan 100 euro betaald, met 2 personen kwam het vaak op ongeveer 70 p/p

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 17:30

Miesemuisje schreef:

https://sweetshotel.amsterdam/

Hier kun je wellicht nog iets vinden voor minder, heb je ook een veel leukere locatie dan een standaard hotel!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-25 19:28

Elke dag de vraag in een groepsapp lezen: wat gaan jullie eten is stom.
Dat je dan vervolgens persoonlijk wordt bericht met de vraag wat je gaat eten is nog veel stommer.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-25 11:46

Dat de boodschappen zo duur zijn. Ik keek in mijn winkelwagentje en de prijs op de bon ....

aisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-25 11:49

Idd en dan zijn we aankomende week met zijn tweeën jarig,en gooien alles qua visite etc op 1 hoop...harstikke leuk voor je bankrekening :n

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-25 13:04

Polarize schreef:
Miesemuisje schreef:

Waar/wanneer is het concert? Ik heb regelmatig een nachtje in een hotel gezeten na concerten in Amsterdam en eigenlijk nooit meer dan 100 euro betaald, met 2 personen kwam het vaak op ongeveer 70 p/p

12 april in DeLaMar theater! Begint om 20.00, eindtijd is nog niet bekend. Wil er ook weer niet te ver vanaf zitten, ben niet zo’n held in t donker in zo’n stad :+ niks gewend hier in Twente Hahah, en ga alleen

https://sweetshotel.amsterdam/ ga ik even naar kijken, Tnx!