Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sherivey schreef:Wat ik stom vind: ik had kleding bij Zalando besteld. Vanochtend is deel 1 door dhl geleverd.
Nu krijg ik net een mailtje dat deel 2 ook door dhl geleverd wordt. Vanavond nog.
Zal vast te maken hebben met waar het spul vandaan moet komen. Maar had dit nou echt niet in 1 dhl bus gekund?
Earth schreef:Sherivey schreef:Wat ik stom vind: ik had kleding bij Zalando besteld. Vanochtend is deel 1 door dhl geleverd.
Nu krijg ik net een mailtje dat deel 2 ook door dhl geleverd wordt. Vanavond nog.
Zal vast te maken hebben met waar het spul vandaan moet komen. Maar had dit nou echt niet in 1 dhl bus gekund?
Ja verschillende magazijnen. En ze houden er geen rekening met het andere pakket. Wij hebben dat bij Zooplus ook altijd
fjordjes schreef:En gisteren wilde m'n hond de achtertuin in, prima dat mag. Was in de tussentijd een spelletje aan het spelen op m'n telefoon. Ik kijk om me heen een half uur later ofzo en denk waar is m'n hond... Oja stond nog buiten, beest geeft geen kik. Vond het zo sneu voor hem... Hij leek het niet erg te vinden maar goed, had hem maar wat lekkers gegeven.
DuoPenotti schreef:Postnl.
Normaal proppen ze elk pakketje in de brievenbus.
Die voor aan straat staat.
Maar heb ook neerzet toestemming bij de poort die 50 meter van de weg is.
Aanbellen doen ze niet.
Krijg ik net melding want de poort is geen veilige plek.
Nee die brievenbus wel dan? Waar ze het anders instoppen. Waar dit pakketje ook in paste.
Kan ik morgen speciaal de deur uit. 3 km verderop pakketje ophalen.
Daarnaast heb ik geen bus gezien dus vraag me af of ze überhaupt wel langs zijn gekomen..
Miesemuisje schreef:Prijzen van hotels in Amsterdam![]()
In augustus al een kaartje gekocht voor een optreden in Amsterdam (à 48 euro), wist wel dat Amsterdam wat duurder zou zijn, maar 250 euro voor 1 nachtje vind k wel heftig
Miesemuisje schreef:Prijzen van hotels in Amsterdam![]()
In augustus al een kaartje gekocht voor een optreden in Amsterdam (à 48 euro), wist wel dat Amsterdam wat duurder zou zijn, maar 250 euro voor 1 nachtje vind k wel heftig
Polarize schreef:Miesemuisje schreef:Prijzen van hotels in Amsterdam![]()
Waar/wanneer is het concert? Ik heb regelmatig een nachtje in een hotel gezeten na concerten in Amsterdam en eigenlijk nooit meer dan 100 euro betaald, met 2 personen kwam het vaak op ongeveer 70 p/p