Dit is toch prima? Het is droog, zon schijnt. Volgende week wel wat buien helaas maar niet zoveel. Zondag zou slecht worden maar is ook weer bijgetrokken zie ik
Volgens mij valt het wel mee ja de komende week. Af en toe een (klein) buitje en tussen 20-24 graden. Ik heb ook liever wekenlang droog en 27, maar ben sinds de afgelopen maanden heel snel tevreden...!
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
De voorspelde 32 mm van de baan. Maar wat ik begreep is die kans er nog wel in zuid limburg en Belgie. Nou heel ver weg is dat voor hier natuurlijk niet....
Maar de temperatuur volgende week vind ik heerlijk. Buitjes hadden niet gehoeven maar als ze 's nachts gaan vallen ook oke
Ik heb echt zó genoten van die ruim 30 graden, heerlijk zeg! Hier valt het volgens mij ook wel mee qua regen gelukkig. Lagere temperaturen 's nachts vind ik wel weer fijn want met die hitte was het slecht slapen!
Zoals vandaag is heerlijk! Briesje, niet te warm.. kun je gewoon wat doen zonder dat je overal zweet Volgende week beetje regen mag ook wel, kan het gemaaide gras weer aangroeien. En het scheelt de sproeier in de bak.
Hier staat ‘gewoon’ 4-8 mm regen in de voorspelling
Ik werd vanmiddag even blij. Dacht dat alles was bijgetrokken naar zon en 26-30 graden… Ik keek naar de voorspelling van onze vakantie bestemming over 4 weken nouja, we hebben daar in ieder geval goed weer. Ben ik ook hard aan toe, afgelopen week eindelijk weer een beetje opgeleefd na een jaar lang herfst.
De temperatuur is prima maar geen regen meer alsjeblieft...
Nou...
Normaal is het 19-23°c en dat mag het van mij echt minimaal wel zijn hoor, 20°c+! Hier zuid-west zitten we er altijd tussenin en 21-22°c is prima, maar graag niet wéér max 17-19°c. Tis gewoon KOUD
Ik vind het vandaag echt nog meevallen. Is heerlijk om nu op stal bezig te zijn. Warm genoeg, maar niet zo bloedheet dat je bij iedere beweging gaat zweten. Maar kan wel in een shirtje rondlopen.