Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxxmh schreef:Heb net ook nog de voucher gekregen van kentucky maar er staat dan dit bij; Tenslotte geniet je nog van gratis verzending wanneer je je kortingscode gebruikt!
Eigenlijk betaal je alsnog de verzendkosten want die heb ik toen ook betaald
xxxmh schreef:En krijg net een update van agradi dat de verwachte levering 12 december is.
Suzanne F. schreef:Nyaleti schreef:Ik heb met m'n domme hoofd wat gekocht bij Agradi.. Wie wil er een wedje leggen wanneer het binnenkomt?
Ik gok op 12 december.
Nyaleti schreef:Nopezit nog geduldig te wachten. Status is eindelijk veranderd naar "wordt verzameld" maar de leveringsdatum staat nog op 28 November
![]()
Wat ik dan wel irritant vind, is dat alle producten alweer een paar dagen op "op voorraad" staan, dus voor 21u besteld, morgen verzonden eigenlijk.
Dayanara schreef:Voor de agradi bestellers, hebben jullie nog iets vernomen van Agradi? De levertijd staat nog steeds op 1 december maar verder complete stilte. Ook geen mail dat het langer duurt of een indicatie qua levertijd. Best jammer
manzano schreef:jiehaaa schreef:Ik heb een Mountain Horse jas besteld. De long Alicia. Kijk er naar uit om die uit te proberen straks. Verwarmde handschoenen erbij. Ik ben een echte koukleum.
Hele fijne jas. Ik woon er in. De UHIP kan er niet aan tippen.
Binoche schreef:manzano schreef:Hele fijne jas. Ik woon er in. De UHIP kan er niet aan tippen.
Hoe valt deze? Ik heb normaal een 36-38 en twijfel of ik een S of M zou nodig hebben