Telpeva schreef:Ik vind het vooral een tikje sneu dat er nu meerdere tegelijk erop springen, Morrie is ook maar een mens, met gevoelens, die al aan de depressieve kant zitten. Jaag haar nou niet weg, dit is toch juist een topic waar ze lotgenoten kan vinden, klagen en erover kunnen praten dat kan ook al verlichtend werken.
Dan iets anders, ik heb het zelf nooit gebruikt want geen behoefte aan gehad, maar ik heb ook wel eens gezien dat er zoiets bestaat als verkoelende kleding, heeft iemand daar ervaring mee? Kleding die je nat maakt, uit wringt, en dan weer aan trekt, wat dan verkoelend zou moeten werken. Ik heb dat gezien in sjaals, petjes en bodywarmer modellen. Misschien dat zoiets nog een optie is voor mensen die er echt last van hebben? Google bijvoorbeeld eens op verkoelende kleding
Nouja dat inderdaad. Het is vast allemaal goedbedoeld, maar ik denk dat 1-3 opmerkingen echt wel genoeg was geweest. Of had haar een PB gestuurd met je adviezen.
Dat is wel een goede van je. Ik kende wel de vesten etc met verwarming erin, maar waarom zou zoiets niet bestaan om te koelen?