Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 18:38

Kerstwinkel? O jee.... :=
We zitten nu vlakbij Legoland, en de reviews van de camping kloppen niet helemaal, want heb wel internet bereik. *\o/*
Alleen moeten er 50 bomen gekapt worden willen we tv kunnen kijken, dus 2 avonden spelletjes spelen en boekjes lezen. :))

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 21:43

Stal_Fiore wat tof dat je ruitertje met Jesse Drenth mocht meerijden vorig jaar. Jammer dat het dit jaar rustig was bij Pro, kwamen toch wel wat grote namen zag ik. Alhoewel rustig wel fijn is als je bezoeker bent!

Neonlight bleegh file en regen, niks aan! Gelukkig ben je inmiddels aangekomen én heb je toch Wifi. Gaan jullie nog naar Legoland toe?

Krtek tof een kerstwinkel! Ook wat gekocht toen?

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 22:25

Ook wel lekker, Neon, even 2 dagen van de radar.

Ja als bezoeker was het wel lekker dat t wat rustiger was. Het was wel erg warm.

Gaaf die kerstwinkel!

Pfoe wij hebben net van de week een reis naar Bali en de Gili eilanden geboekt. Knijp m wel een beetje met al het nieuws vandaag over de overstromingen daar.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 23:18

Internet bereik is wel krakkemikkig maar af en toe is het er wel, niet helemaal van de radar dus. :))
Legoland zijn we jaren geleden (toen het net geopend was) al eens geweest (overigens ook in Denemarken) en de hond mag niet binnen, dus dat gaan we niet doen. Morgen hier lekker in de bossen wandelen is het plan. Had al wel tegen mijn man gezegd dat hij wel op de fiets mocht naar Legoland mocht gaan, maar zijn reactie was dat hij met de mountainbike te weinig Lego mee terug kon nemen. _O-

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 08:08

Is vast wel een hele mooie reis! Wanneer ga je die kant op?

Jammer dat de hond niet naar Legoland mag, in Denemarken mag dat wel. Jouw man is dus ook gek op Lego? Ik zie het wel voor me zo'n enorme Legodoos op een mountainbike haha. :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 09:34

Ik zei al, ik heb nog 3 grote tassen van de Action bij, toen moest hij nog wel nadenken. _O-
Morgen gaan we richting Rothenburg en dan overmorgen het stadje bezichtigen. Zondag en maandag weer naar huis rijden, we willen maandag weer thuis zijn.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 20:18

Ik heb een nieuwe baan! *\o/*

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 20:22

Gefeliciteerd Roosch! :)F
Waar ga je werken?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 20:27

Ik verruil de verzekeringsbranche voor de zorg en ga aan de slag als communicatieadviseur bij een zorgcentrum voor ouderen. :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 20:38

Gefeliciteerd!
Verzekeringsbranche was niet je ding?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 20:40

Gefeliciteerd! *\o/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 20:43

Neonlight schreef:
Gefeliciteerd!
Verzekeringsbranche was niet je ding?

Mn contract liep binnenkort af en na ruim 13 jaar in de bancaire en verzekeringswezen wilde ik graag iets met meer impact/voldoening. Ik hoop dat in de zorg te vinden dus was daar echt specifiek naar op zoek. :))

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 20:44

Dus het is precies wat je zoekt, super zeg!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 20:46

Ja, ik vind het nog steeds bijzonder dat ik zo doelgericht ging zoeken en erin slaagde. :D

Even uitwerken nog en daarna een aantal weken even niks doen en op vakantie, kijk ik naar uit. :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 20:58

Wanneer ga je daar beginnen?

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 21:00

Gefeliciteerd Roosch!

Mriek1990, ja ik mocht er maar 2 van mezelf kopen (ze zijn echt duur) en het is een specht en een Beiers vrouwtje geworden. Ben een paar keer terug geweest voordat ik een keuze kon maken _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 21:02

Neonlight schreef:
Wanneer ga je daar beginnen?

Half november, en voor die tijd wil ik nog een winterslaap doen. :')

Jij alvast een goede terugreis!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 21:08

Precies na je tripje naar Egypte?

Krtek, ik kan maar niet aan je nieuwe naam wennen. :))
Ik ben benieuwd of ik daar iets leuks vind, had op de webshop al gezien dat de prijzen behoorlijk waren. :=
Wel verandering in plan, want de camping zit volgeboekt. Wij wilden morgen op het gemakje naar de camping gaan en zaterdag Rothenburg doen, maar nu gaan we morgen eerst naar Rothenburg en dan zoeken we verder naar het noorden nog een camping.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 21:14

Oh gefeliciteerd Roosch!

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 08:06

Aah wat leuk Roosch! Dat gaat vast een hoop nieuwe energie meebrengen. Ik ben nu bijna een halfjaar geleden overgestapt van baan en besefte ook daarna pas echt in wat voor dip ik zat. Collega's waren echt fantastisch, maar werkinhoudelijk gewoon niet meer. Nu ga ik gewoon elke dag met veel energie weer naar mijn werk.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 11:32

Neonlight schreef:

Ik ben benieuwd of ik daar iets leuks vind, had op de webshop al gezien dat de prijzen behoorlijk waren. :=
Wel verandering in plan, want de camping zit volgeboekt. Wij wilden morgen op het gemakje naar de camping gaan en zaterdag Rothenburg doen, maar nu gaan we morgen eerst naar Rothenburg en dan zoeken we verder naar het noorden nog een camping.

Die valt daar tussenin, dus lekker geregeld. :)) hoop alleen dat de formaliteiten snel geregeld zijn, ik merk dat ik als controlfreak dat toch moeilijk vindt. :')

Wat zijn jullie weekendplannen?

Ik zit moed te verzamelen om te sporten. Ik heb tegenwoordig veel in huis om zelf te sporten zodat ik niet naar de sportschool hoef. Jarenlang wel gedaan maar ik vind sporten dus echt niet leuk. := dus elke keer mezelf erheen slepen was ik echt beu.

Nu fijn voor de tv dan maar, beetje doelloos tlc kijken. :') ik heb gisteren bij de speciaalzaak een lekkere dip voor op toastjes gehaald, en een lekker stukje kaas voor bij een wijntje vanavond. Dus de kcal preventief verbranden dan maar. :))

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 14:43

Neonlight schreef:

Moet zelf ook nog wennen aan mijn nieuwe naam, maar moest iets zijn in de hoop dat mijn ex mij niet kan vinden (misschien een beetje paranoia 8)7 )

Veel plezier vandaag in Rothenburg, het is zo verschrikkelijk mooi daar!

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 15:50

Aah herkenbaar Roosch, had ik ook toen ik overstap maakte, wilde alles gelijk hebben zodat ik het echt definitief had allemaal.

Ik heb het huis voor mezelf een weekend maar volle planning. Nu nog aan het werk en cake aan maken want ga vanavond weer rodeorijden en ben er laatst vanaf gevallen dus moet trakteren natuurlijk :') .

Komen kijkers voor 1 paard die ik moet voorrijden en met de andere gaan we kijken of we drafje aan longeerlijn kunnen doen, afgelopen maandag voor eerst rondje onder zadel in de bak gedaan.

Morgen paardrijden en een feestje van staleigenaar van bijrijdpaard en zondag komen mijn ouders weer thuis na vakantie dus ga daar thuis voor ze koken en even bijkletsen :o.

Thuis sporten zou ik mezelf nou helemaal niet toe kunnen zetten denk ik, in de sportschool voelde ik altijd nog wat sociale druk om echt wat te doen :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-25 18:28

Gefeliciteerd Roos!

Balen Krtek.

Geniet nog even Neonlight.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:36

Thuis sporten gaat me wel oké af, het voelt heel anders als je gewoon in je chillkleding met vogelnestkapsel voor de tv kan bewegen ipv door weer en wind naar de sportschool waar vanalles en iedereen loert/praat/denkt. :')

Hoe was de rodeo, Keizerin? :))

Vandaag gaat er vanalles stuk waar ik aan gehecht ben. M'n dekentje, waar gelukkig nog een reserve exemplaar van is. M'n keukenweegschaal, snel een nieuwe besteld want ik voel me totaal stuurloos zonder. :')
Ik heb de deken voor de zekerheid op mijn verlanglijstje gezet, die probeer ik door het jaar wat bij te houden op lijstje.nl zodat ik niet met mijn bek vol tanden sta als er iemand rond kerst/mijn verjaardag wil weten wat ik graag zou willen.