Dat is ook irritant hoor, mij God; de twijfel over gevoelens soms

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Appeltje_1 schreef:Ik ben echt precies het tegenovergestelde van niet geïnteresseerd in iemand![]()
Dat is ook irritant hoor, mij God; de twijfel over gevoelens soms
Bellatrix schreef:
Ik zal vast niet de enige zijn maar misschien wel één van de weinigen met mijn leeftijd...
hagelslag schreef:Bellatrix schreef:
Ik zal vast niet de enige zijn maar misschien wel één van de weinigen met mijn leeftijd...
Je bent absoluut niet de enigste.
Ik ken meerdere die tot dusver Single zijn en al ouder.
En weet je, dat is echt niet erg.
Niet iedereen met een relatie heeft ook een goede relatie.
Juist dat jij op jezelf kunt zijn is heel veel waard
Bellatrix schreef:Lief van je.
Om mij heen heeft iedereen een relatie, wonen samen of zijn getrouwd. Ze hebben altijd iemand om op te bouwen en bij uit te huilen. Ik heb dat niet, ben altijd alleen.
Nou ben ik het op zich gewend en vind het ook fijn maar ik heb vaak het gevoel dat ik iets heel groots en fijns mis..
Bellatrix schreef:Suzanne F. schreef:Eens. Ik denk dat ik niet geschikt ben voor een relatie. Dus ik kan beter gelukkig blijven en alleen. Heb het prima naar mijn zin.
Dat denk ik dus ook van mijzelf.
Volgens mij ben ik geen relatie materiaal.
Bellatrix schreef:Lief van je.
Om mij heen heeft iedereen een relatie, wonen samen of zijn getrouwd. Ze hebben altijd iemand om op te bouwen en bij uit te huilen. Ik heb dat niet, ben altijd alleen.
Nou ben ik het op zich gewend en vind het ook fijn maar ik heb vaak het gevoel dat ik iets heel groots en fijns mis..
Captain schreef:Ik heb zin om een ruzie te starten met een vriendin, omdat ze totaal geen interesse toont in onze pup maar ik wel altijd verhalen over haar kat moet aanhoren.Maar dan gaat ze daarna weer zo nep-geinteresseerd zijn omdat ik dat dan van haar verwacht.
Heb gewoon zin in een beetje drama!
Captain schreef:Ik heb zin om een ruzie te starten met een vriendin, omdat ze totaal geen interesse toont in onze pup maar ik wel altijd verhalen over haar kat moet aanhoren.Maar dan gaat ze daarna weer zo nep-geinteresseerd zijn omdat ik dat dan van haar verwacht.
Heb gewoon zin in een beetje drama!