Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Maakt niet uit wat de reden is de zorg piept en kraakt weer
karuna schreef:Angst opwekken nee, maar nu zijn er veel meer besmetting dan nodig is omdat idd door het advies (wat niet meer is dan een advies waarover nog eenbesluit genomen moet worden) iedereen maar losgaat en nul rekening houdt met het feit dat ze met hun besmetting (wat dat dan ook is) anderen ziek maken. En bazen die mensen dwingen weer te komen besmettelijk en wel want 'er is gezegddat alles weer mag'
Neonlight schreef:Van mij mag de 2de kamer eens een beslissing maken over het advies van OMT. Want nu gaat iedereen los omdat OMT dat advies heeft gegeven, maar ondertussen gelden nog altijd de isolatie regels.
Dat is pas een tweedeling creeeren.
BarbaraNova schreef:Ik ben blij dat we weer in een stuk normalere wereld mogen leven. Mijn schoonvader is vorige maand opgenomen met spoed in het ziekenhuis met een streptokokken bacterie. De artsen daar vertelde al dat dit een gevolg van het leven met corona is, dat de weerstand door afstand, ontsmetten enz zo danig naar benenden is gegaan dat dit soort bacterien opkomen. Ik had het met mijn vriendin er over die in het midden van het land in een ziekenhuis werkt, daar was het idd ook...vindt dat heel heftig. Schoonvader is nu net pas uit coma, na vijf weken IC...en nog verre van aanspreekbaar of zichzelf...
karuna schreef:Nu tegen de 1000 mensen in het ziekenhuis en ic stijgt ook harder dan gedacht
https://www.nu.nl/coronavirus/6254163/m ... wacht.html
karuna schreef:Angst opwekken nee, maar nu zijn er veel meer besmetting dan nodig is omdat idd door het advies (wat niet meer is dan een advies waarover nog eenbesluit genomen moet worden) iedereen maar losgaat en nul rekening houdt met het feit dat ze met hun besmetting (wat dat dan ook is) anderen ziek maken. En bazen die mensen dwingen weer te komen besmettelijk en wel want 'er is gezegddat alles weer mag'
Zebrastreep schreef:Maar ik zie nu ook dat andere virussen er nog harder inhakken als corona. Mensen die nooit ziek zijn met een longontsteking die weken blijven kwakkelen en van het ene na het andere virus gaan.
Winged schreef:Zebrastreep schreef:Maar ik zie nu ook dat andere virussen er nog harder inhakken als corona. Mensen die nooit ziek zijn met een longontsteking die weken blijven kwakkelen en van het ene na het andere virus gaan.
Sinds ik corona heb gehad blijf ik wel echt aankwakkelen. Inmiddels 2 keelonstekingen verder. Nooit eerder problemen gehad met mijn amandelen, maar ze trekken gewoon écht minder. Ik heb mijn 2de ontsteking net niet goed uitgeziekt afgelopen dagen. Ik zit nu dus wéér met een gezwollen amandel. Advies dokter: Rust en uitzieken. Gelukkig heb ik nog veel waterijsjes.
Maar elk virus dat rondgaat lijkt mijn lijf momenteel ook op te pikken. En dat ben ik echt niet gewend
karuna schreef:Maakt niet uit wat de reden is de zorg piept en kraakt weer