Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wyoming schreef:Dat ik net op stond van de bank om de hond uit te gaan laten en ik gaande weg mij steeds beroerder voelde worden. Ik was net op tijd thuis terug om de wc ongewild te knuffelen.
hagelslag schreef:Oh mijn hemel. Ik ging net door de grond vd pijn.
Ik wilde mij in bed draaien, en toen knakte het van hier tot aan Tokio in mijn rug.
Ik kon niet meer liggen.
Dus met een emmer richting de bank.
Het scheelde niet veel of ik had gekotst. En toen ik zoveel pijn had heb ik zo hard gezeten dat het zo van in af stroomde. Gatver ik wil douchen maar dat doe ik nu zo midden in de nacht eve niet
Nu gaat het weer qua pijn mar durf niet rechtop te komem
Steeph schreef:Zodadelijk naar de tandarts en nu super nerveus terwijl ik eigenlijk helemaal geen reden heb om nerveus te zijn...
mala26 schreef:iirrssjjee schreef:Dat er tegenwoordig steeds meer artikelen premium lijken te worden in de AD app. Lijkt wel 50-50 ofzo. Super irritant!
Link kopiëren van artikel, geheim stand inschakelen bij je internet, link plakken en je kan het artikel lezen.
Kookaburra schreef:Steeph schreef:Zodadelijk naar de tandarts en nu super nerveus terwijl ik eigenlijk helemaal geen reden heb om nerveus te zijn...
Spanning is nu oke. Dat zakt vanzelf weer.