Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:gribaldi schreef:Ja ik zie pakketten €1500 voor 6 uur filmen en dan krijg je 6-8 minuten van. Het mooiste zou zijn alles, want ik zou graag de gehele ceremonie gefilmd willen hebben.
Kan helaas nog niemand vinden die dit in het pakket heeft zitten.
Fijn dat het jullie zo goed bevallen is Amber. Daarom twijfel ik nog.
Er zijn wel wat videografen die dat aanbieden, maar de meeste niet inderdaad.
Ik werk zelf als videograaf en lever altijd een korte en een lange film aan. Maar ik werk alleen in het zuiden en midden van het land.
8nnemiek schreef:Ik hoor altijd veel leuke reacties op de lange filmsEn ik vind het best zonde dat die niet altijd erbij wordt geleverd. Ik bedoel, je bent er toch bij als videograaf, waarom dan niet ook de complete ceremonie vastleggen en aanleveren in plaats van alleen een korte film! En op zo'n dag zijn er zo veel indrukken.. ik hoor best vaak dat mensen bepaalde momenten van de dag/ceremonie helemaal niet meer kunnen herinneren als ze de film terug kijken. Sowieso is het leuk als je bv de geloftes naar elkaar uit spreekt, om die nog eens terug te kunnen luisteren.
Je mag me altijd een pb of mail sturen, dan kan ik kijken of ik zelf nog plek heb, of dat er een collega van me in de buurt zit die beide aanbiedtEn ik vind het altijd leuk om weer bij iemand van bokt te filmen!
pimaude schreef:Oh jeetje.. wat jammer !! En ook erg vervelend.. het is toch een belangrijke dag??
Persoonlijke keuze, wij hebben een minimum gesteld en hebben een aantal mensen in ons hoofd die we zeker nog wel zouden willen uitnodigen, maar welke niet per se direct uitgenodigd hoeven te zijn. Snap je wel daarin. Veel daggasten of avond ? Daggasten vullen wij sowieso niet op.
8nnemiek schreef:gribaldi schreef:Ja ik zie pakketten €1500 voor 6 uur filmen en dan krijg je 6-8 minuten van. Het mooiste zou zijn alles, want ik zou graag de gehele ceremonie gefilmd willen hebben.
Kan helaas nog niemand vinden die dit in het pakket heeft zitten.
Fijn dat het jullie zo goed bevallen is Amber. Daarom twijfel ik nog.
Er zijn wel wat videografen die dat aanbieden, maar de meeste niet inderdaad.
Ik werk zelf als videograaf en lever altijd een korte en een lange film aan. Maar ik werk alleen in het zuiden en midden van het land.