Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Agossie schreef:[ [url=m/urdY2u.png]Afbeelding[/url] ]
Hieraan... Voor de 500ste keer... Ik heb al eens ALLES uitgezet, dus ook de partners en zo, zowel op mijn telefoon als op mijn pc. Ik vind dit echt niet leuk meer...
Britta31 schreef:Mijn moeder heeft een graf op een natuurbegraafplaats.Maar nu gaan de bramen wel erg overwoekeren.Mijn vader heeft moeite om met de rollator bij het graf te komen.Aangegeven bij de leiding en ze hadden meer klachten gehad,maar tja,een natuurbegraafplaats.Dus er moet nu bedacht worden wat te doen door hun.Nou,de volgende keer als ik naar mijn moeder ga gaat ook de snoeischaar mee.
hagelslag schreef:Britta31 schreef:Mijn moeder heeft een graf op een natuurbegraafplaats.Maar nu gaan de bramen wel erg overwoekeren.Mijn vader heeft moeite om met de rollator bij het graf te komen.Aangegeven bij de leiding en ze hadden meer klachten gehad,maar tja,een natuurbegraafplaats.Dus er moet nu bedacht worden wat te doen door hun.Nou,de volgende keer als ik naar mijn moeder ga gaat ook de snoeischaar mee.
Natuurbegraafplaats betekend toch niet direct laat de bende maar overwoekeren of wel
lenaa_tje schreef:Aan de gigantische les vrachtwagen die door onze woonwijk rijdt en mijn auto heeft geschampt. Wat doe je hier überhaupt
[***] schreef:lenaa_tje schreef:Aan de gigantische les vrachtwagen die door onze woonwijk rijdt en mijn auto heeft geschampt. Wat doe je hier überhaupt
Heb je het kenteken opgeschreven? Of de rijschool? Dan zou ik contact opnemen en meestal lossen ze het dan wel netjes op.
Ze moeten ook in woonwijken leren rijden, dus dat moeten ze oefenen
lenaa_tje schreef:Maar met een dubbele oplegger is wel wat vreemd.
Ik heb inderdaad de rij school gemaild
[***] schreef:lenaa_tje schreef:Maar met een dubbele oplegger is wel wat vreemd.
Ik heb inderdaad de rij school gemaild
Die komen hier ook af en toe door het dorp, dus ze zullen het toch moeten kunnen. Niet handig, maar het voorkomt ergere problemen als ze het in geval van nood een keer moeten![]()
Duimen dat je de schade vergoed krijgt!
Dilan93 schreef:Dat ze schade hebben veroorzaakt is natuurlijk wel super vervelend.
Neem aan dat de rijschool dit gewoon netjes gaat vergoeden, of iig de verzekering.
Maar ze moeten idd ook leren om door het dorp of een binnenstad te rijden.