Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tancreda4 schreef:Laat het please nog een week dit weer zijn met wat minder dooi. Wat een prachtig mooie wereld dit zo!! Dit is perfect. Een dikke laag sneeuw, daarna dagen droog met zon waardoor de wegen niet meer tricky zijn maar koud genoeg dat de sneeuw blijft liggen. Dik inpakken, hele dag buiten zijn en dan Savonds met een gloeiboei bij de kachel op de bank. Dit is winter hoe het hoort te zijn!

Boras schreef:He wat jammer, ik zie allemaal dikke druppels vallen van het groen in de tuin. De zon staat erop.
De buren hebben met een vooruitziende blik afgelopen weekend al een sneeuwbar gemaakt in de voortuin. Nu is het versierd met lampjes en een worstenkoker voor de broodjes knakworst. Nepflamingo's pikken in de sneeuw. De flessen drank zijn in de bar gestoken voor de juiste temperatuur. Buurjongen wordt 15 jaar

Britta31 schreef:[ [url=m/xkWkIL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ging boodschappen doen.
. Is enige toegangsweg voor vrachtverkeer naar diverse pluimvee bedrijven. Echt topgeregeld. Stal grenst aan dat straatje.Cookies schreef:Boras schreef:He wat jammer, ik zie allemaal dikke druppels vallen van het groen in de tuin. De zon staat erop.
De buren hebben met een vooruitziende blik afgelopen weekend al een sneeuwbar gemaakt in de voortuin. Nu is het versierd met lampjes en een worstenkoker voor de broodjes knakworst. Nepflamingo's pikken in de sneeuw. De flessen drank zijn in de bar gestoken voor de juiste temperatuur. Buurjongen wordt 15 jaar
Wat ontzettend gaaf. Echt een leuk idee.
amber15 schreef:Vandaag weer prachtig gewandeld![]()
Ik kon niet kiezen, maar jullie vinden het vast niet erg, zoveel foto's![]()
(Foto's staan niet op volgorde)
[ [url=m/nBAG6Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xre54B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mQhcj9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LNp8NM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WHvqy6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MDy1sy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KJnuqd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UNKa6P.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/86kz3n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/amlteO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3pe6CW.jpg]Afbeelding[/url] ]
En aan het eind van de wandeling nog heerlijk glühwein gehaald bij een restaurant in het bos. Echt genieten. Van mij mag het de hele winter zo zijn.
[ [url=m/Ojrf6N.jpg]Afbeelding[/url] ]