Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
pmarena schreef:Ik ben benieuwd hoe het afloopt, hopelijk wordt het toch gewoon opgehaald....
Terwijl ik dit typ zit ik te wachten op Vinted, er lijkt wel een storing te zijn.
Ik probeer een paar dingen te bestellen maar zodra ik op "nu kopen" klik blijft hij hangen in het proces en gaat niet verder. Zal wel weer een storing zijn...
tengeltje11 schreef:Heb ik al gedaan, foto’s gestuurd en dan hoor ik de retourkosten te betalen voor iemand die zoiets verkoopt als nieuw…. Daar wringt bij mij een serieus schoentje
tengeltje11 schreef:Stuurde je al berichtje dat het pakje er is?
Wildgirl schreef:Ik heb even een vraag aan de vinted ervaringsmensen. Een Franse dame heeft een jas gekocht en niet opgehaald. Het pakket is inmiddels retour en heb ik vandaag opgehaald. Ze geeft aan geen geld-terug vraag knop te hebben en verzocht mij het geld via PayPal of overschrijving terug te storten. Ik ben daar erg huiverig voor en heb geen PayPal. Wat nu? Ik wil het graag netjes oplossen maar ben wel voorzichtig mede ook door de horrorverhalen over transacties buiten de vinted portemonnee om.
Wildgirl schreef:Ik heb even een vraag aan de vinted ervaringsmensen. Een Franse dame heeft een jas gekocht en niet opgehaald. Het pakket is inmiddels retour en heb ik vandaag opgehaald. Ze geeft aan geen geld-terug vraag knop te hebben en verzocht mij het geld via PayPal of overschrijving terug te storten. Ik ben daar erg huiverig voor en heb geen PayPal. Wat nu? Ik wil het graag netjes oplossen maar ben wel voorzichtig mede ook door de horrorverhalen over transacties buiten de vinted portemonnee om.