Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 10:55

Propjes trapt ze helaas niet in _O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 11:00

Nuray speelt met tampons en Tail met die draadjes die om kabels heen zitten als je ze koopt.
Oh, en veertjes!!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 11:01

Oh knuffels zijn wel welkom voor de honden. Liefst zonder harde ogen oid. Ze gebruiken knuffels graag als kussen

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 11:12

Hier dus geen huisdieren, die worden niet gelukkig bij mij omdat ik te veel van huis ben. Ik kan ze dus niet bieden waar ze dan recht op hebben. Heb daarom alleen een paard die geweldige vriendjes heeft. En gelukkig mij ook nog als baasje ziet. Herkent mijn auto altijd.

Maar knuffels voor honden? Welk formaat dan? Best groot neem ik aan?

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 11:24

Bellatrix schreef:
Nuray speelt met tampons en Tail met die draadjes die om kabels heen zitten als je ze koopt.
Oh, en veertjes!!

Haha met tampons. Ik ben blij dat ik niet alleen zo'n gek heb als kat.
Die is een keer terwijl er visite was naar beneden gekomen om zn "vangst" uit mn nachtkastje te komen laten zien.... :Y)

Voor de rest hebben mijn katten wel zoveel speeltjes waar ze al niet mee spelen.
Misschien zo'n stoffen muisje voor de kat van mn vriend is wel een goeie top. Die begint het spelen pas net te ontdekken.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 11:35

Bellatrix heeft staks een pakket vol tampons :+

Leuk aanbod van de buitenrit / springles Germie! Locatie zou voor mij geen probleem zijn, maar ik ben momenteel wat aan de zware kant dus stap niet zo snel op een ander paard.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 11:36

Bellatrix schreef:
Oh, en veertjes!!

Hier ook 1 die tampons steelt als je niet oplet verder speelt die ook graag met aluminiumfolieballetjes. Nummer twee jat spruitjes en aardappelschillen. Verder is speelt hij graag met muisjes en balletjes. Al is hij sowieso altijd blij met wat nieuws hij is alleen wel een enorme sloper qwa speeltjes :+

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 11:37

Ik ben nog steeds op zoek naar een knuffel/speeldje voor mijn hond die onverwoestbaar is.
Ik heb een rottweiler en die zet overal haar poten op en dan bijt ze erin en hoppa kapot xD

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 11:58

germie schreef:
Hier dus geen huisdieren, die worden niet gelukkig bij mij omdat ik te veel van huis ben. Ik kan ze dus niet bieden waar ze dan recht op hebben. Heb daarom alleen een paard die geweldige vriendjes heeft. En gelukkig mij ook nog als baasje ziet. Herkent mijn auto altijd.

Maar knuffels voor honden? Welk formaat dan? Best groot neem ik aan?

Hoeft niet heel groot. Heb alle formaten honden thuis. De middel maat van de Hema bijvoorbeeld ( die Afrikaanse gehaakte dieren die ze tijd terug hadden ) doen het hier erg goed bijvoorbeeld.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 12:00

De IKEA knuffels zijn ook aanraders. Kan alleen niet verzekeren dat ik die aan de hond ga geven. Vind ze zelf ook te leuk _O-

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 12:12

miccamaaike schreef:
Bellatrix heeft staks een pakket vol tampons :+

Leuk aanbod van de buitenrit / springles Germie! Locatie zou voor mij geen probleem zijn, maar ik ben momenteel wat aan de zware kant dus stap niet zo snel op een ander paard.

Heb een rakkertje staan van 1.72m hoor. Wel heel braaf en wat flegmatiek hoor. Maar loopt over het algemeen met iedereen graag een rondje over hindernissen. Met buitenrit is ze ook braaf.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 12:18

Nee, ik blijf hier niet wonen. Nu regelen dat het huis te koop komt te staan en dan op zoek naar een eigen huisje. Weet nog niet precies waar ik wil gaan kopen, kijk nu gewoon een beetje rond :)

&Nu eindelijk even mijn uitgebreide voorstelpost.

Laura, 31, single, zoontje van 1 (maat 86/92), twee katten, tijdens SSS nog wonend in Wilhelminaoord.
Ik hou van chocolade, chips, pepernoten, koekjes, alles :+ , maar ben op dieet hahaha. Dus nu hou ik er extra van. Ik eet voornamelijk vegatarisch, maar ben niet vegatarisch. Champignons zijn echt heel erg vies. Ik lees graag (fantasy) en blader ook graag in tijdschriften. Ik hou van duurzame producten.
Momenteel ben ik veel bezig met interieuronderzoek (voor als ik een nieuw huis koop) en ik hou wel van boho/urban jungle/industrieel. Dus iets wat daarbij past is leuk.

Katten
Afbeelding
Afbeelding

Daniël en ik
Afbeelding

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 12:30

AfricanLady schreef:
Ik ben nog steeds op zoek naar een knuffel/speeldje voor mijn hond die onverwoestbaar is.

Mijn buurvrouw heeft een bowlingbal aan haar hond gegeven :')

Dat werd wel een uitdaging voor de hond..

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 12:38

Als je zegt werd... dan was het een uitdaging en is het dat niet meer :=
Hoe ziet die bal of de hond er nu uit :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 12:39

Of het huis

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 13:06

AfricanLady schreef:
Ik heb een rottweiler en die zet overal haar poten op en dan bijt ze erin en hoppa kapot xD

Same here. Maar dan met een am. Stafford. :')

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 13:28

Daan13 schreef:
AfricanLady schreef:

Mijn buurvrouw heeft een bowlingbal aan haar hond gegeven :')

Dat werd wel een uitdaging voor de hond..

Een bowlingbal :')
Ik moet aan mijn vloer denken haha

Ik heb een kartband maar dat vind ze niks aan
Ze is dol op knuffels en touwtjes en piepspeeltjes etc

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 13:32

Vealosz schreef:
AfricanLady schreef:

Same here. Maar dan met een am. Stafford. :')

Jup hier ook. Heb zelf een schotse collie. Die is heel lief voor speeltjes. Maar de teckel van mijn moeder is echt in aanval modes voor nieuwe speeltjes en die sloopt ze dan ook in 10 min. 8-)

Dus wij verstoppen het nieuwe speeltje in de speeltjes bak waar ze zelf kunnen uit kiezen wat ze willen in de hoop dat de teckel t niet door heeft dat het nieuw is.. dan gaat het meestal wel goed *\o/*

Dus dingetjes voor de hondjes zeker ook welkom !

Afbeelding

Afbeelding

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 16:31

Dus eigenlijk willen jullie een extra verzameling hondenspeeltjes? ;)

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 16:46

Meine gutte.. Ik kan dit topic soms niet bijhouden :D

Germie, ik vind jouw aanbiedingen echt leuk; een buitenrit of springles! En over je vraag t.a.v. Ali: je moet er inderdaad rekening mee houden dat het langer kan duren voor je het binnen hebt. Dat is ook wel de reden dat 'veel' SS na de editie nog cadeautjes nasturen, omdat bijv Ali op zich liet wachten :+ Hoeft uiteraard niet, je kunt ook een alternatief bedenken, maar het is wel goed om je er bewust van te zijn.

Overigens post ik in dit topic gewoon lekker mee wat ik leuk vind en soms wat niet, maar voorop gesteld dat ik met alles wel blij ben. Oja, mocht iemand het leuk vinden om kleertjes te kopen; mijn eerste dochter heeft heeeeul lang in maat 50 gezeten en daarna nog langer in 56.. Ik verwacht met baby nummer 2 iets vergelijkbaars :') . Liefst dus geen uitgesproken winter/zomer dingen, zodat het eventueel op een ander moment ook prima gedragen kan worden. Dan komt het cadeautje écht goed van pas en dat vind ik het leukste. :D Ik had voor I. in een pakket echt fantastische pyjama/joggingbroeken ontvangen, die kan ze nu (pas) aan hihihi en ze is al ruim 2,5 jaar. Smurfin is het!

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 16:59

Ja Ali is een dingetje, zeker in deze tijd. Het is een uitstekende plek om goedkoop spullen te kopen... maar ik zou het dit jaar niet aandurven. Of de lootjes moeten eerder verloot worden.

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 17:03

Voor mij liever geen spullen van Ali! Tweedehands is dan weer wel welkom :D

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 17:05

Ik heb liever ook geen dingen van ali

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 17:10

Ali is voor mij geen probleem. Zou persoonlijk ook niet weten waarom iemand daar iets niet van zou willen. Alles uit de Action komt ook indirect van Ali (china)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 17:13

Ali of Action is voor mij prima...ga van de week weer naar de Action...moet nog wat dingetjes hebben. :')