Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Nuray speelt met tampons en Tail met die draadjes die om kabels heen zitten als je ze koopt.
Oh, en veertjes!!
Bellatrix schreef:Nuray speelt met tampons en Tail met die draadjes die om kabels heen zitten als je ze koopt.
Oh, en veertjes!!
germie schreef:Hier dus geen huisdieren, die worden niet gelukkig bij mij omdat ik te veel van huis ben. Ik kan ze dus niet bieden waar ze dan recht op hebben. Heb daarom alleen een paard die geweldige vriendjes heeft. En gelukkig mij ook nog als baasje ziet. Herkent mijn auto altijd.
Maar knuffels voor honden? Welk formaat dan? Best groot neem ik aan?
miccamaaike schreef:Bellatrix heeft staks een pakket vol tampons
Leuk aanbod van de buitenrit / springles Germie! Locatie zou voor mij geen probleem zijn, maar ik ben momenteel wat aan de zware kant dus stap niet zo snel op een ander paard.
Daan13 schreef:AfricanLady schreef:Ik ben nog steeds op zoek naar een knuffel/speeldje voor mijn hond die onverwoestbaar is.
Mijn buurvrouw heeft een bowlingbal aan haar hond gegeven![]()
Dat werd wel een uitdaging voor de hond..
Vealosz schreef:AfricanLady schreef:Ik ben nog steeds op zoek naar een knuffel/speeldje voor mijn hond die onverwoestbaar is.
Ik heb een rottweiler en die zet overal haar poten op en dan bijt ze erin en hoppa kapot xD
Same here. Maar dan met een am. Stafford.