LadyMadonna schreef:Echt super gaaf die schilderijen!
Thank you

Sheran schreef:Ja ik zag hem San, zeker zo in combi zijn ze heel gaaf!
Doe jij het als hobby of als werk? (het schilderen)
Als hobby

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ontherun schreef:Wat een leuke serie SanEcht te leuk. Heerlijk he plantjes planten.
Deze is ook gaaf sheran!
Ik ben ook flink bezig geweest in de tuin, pad afgezet met hout, lavendelhaag erlangs gecreëerd, twee super gave hortensia's geplant, nog veeeeel meer plantjes geplant.
En ik heb mijn planten die ik binnen heb gestekt, hoop zo dat ze aan slaan allemaal
silverdapple schreef:Zamora ja vooral mijn huid is een stuk rustiger. En geen rare buikpijnen meer gehad. Vandaag kleine beetjes geprobeerd, dat gaat goed. Dus ik denk dat ik dat gewoon ga aanhouden.
LM je mag weer open!! Hoe voelt dat.
San het is al supermooi. Zo te zien houdt het gras in de ren zich ook goed. Ik weet niet of dit misschien overbodig is maar pas je op met blauweregen i.c.m. je dieren? Is extreem giftig.
Hier liggen ook twee tekeningen op me te wachten... ondanks de tijd toch lastig om ermee verder te gaan... nou ja.
Edit: Sheran wat leuk dus je hebt gewoon een talent waar je niet van wist dat je het had?
Sheran schreef:Ik heb nog nooit eerder iets met tekenen of schilderen gedaan inderdaad. In september heb ik wat boekenleggers gemaakt om te proberen, daarna niks meer gedaan en nu tijdens lockdown besloot ik nog eens een poging te wagen
LadyMadonna schreef:silverdapple schreef:LM je mag weer open!! Hoe voelt dat.
Heel raar eigenlijkheel veel doen morgen, dingen online zetten, afspraken maken