Rennie89 schreef:Ik voelde vanochtend onderweg naar huis toch wel even mijn stuur in mijn handen heen en weer gaan; aquaplanning. Op bepaalde stukken moet je echt niet hard willen rijden met dit hondenweer, en ik heb voor mijn doen echt rustig gereden, wel waar het verantwoord was wat harder gereden maar verder viel het wel mee.
Waar ik mij echt heel erg aan erger zijn de werkzaamheden... ik heb nu bijna een half uur extra reistijd uit mijn nachtdienst om thuis te komen... pfff. Ben blij dat ik morgen ochtend mijn eigen route weer kan rijden... na je nachtdienst wil je gewoon zo snel mogelijk thuis zijn...
Vrijdagavond had ik vooral tussen emmeloord en Lelystad last van aquaplanning, m'n auto wou dansen volgens mij kwam toen ook wel echt met bakken uit de hemel. En dan moet je de ketelbrug over wat een ramp
Ik ging even naar de Mac, maar was nergens aangegeven dat je niet recht uit kon bij de stoplichten om bij de Mac te komen door werkzaamheden. Eindstand, ik moest een pokke eind omrijden. Als ze dat even eerder hadden aangegeven.