Sheran schreef:Oooh ja! En het tasje voor de chihuahua! Of gaat hij in de LV?
Nee tegenwoordig zijn pomskys helemaal hip toch. Daar mag je ook rustig €3000 voor zo’n keffertje neertellen.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
foxy80 schreef:Veulen84 schreef:Okee, wat moet iemand met 20 tassen?
Dragen. Spullen in doen. Matchen met outfit.
Granoek schreef:Oh over uiterlijk spreek ik me niet meer uit, heb voor mezelf gemerkt dat die argumenten bij mij niet werkten dus ik begin er al niet meer over bij anderen
Ik herken mezelf in jou, volgens mij wil je er niet vanaf gepraat worden.
Ben nog steeds heel blij met mijn timberlands ondanks dit topic
foxy80 schreef:xSCWx schreef:Wat zijn jullie allemaal gemeenik en ze toch besteld
2 ja, eentje voor mijn moeder als ze lief is
![]()
@foxy80, voor een paar euro heb je een gewone stevige boodschappen tas die je ook nog kan gebruiken. €800 voor een tas die je beter in een glazen kastje kan zetten is echt bizar.
Dit is GEEN boodschappentas. You crazy?
Bubblewrap schreef:Jongens, ik heb een shopper-tas gemaakt van oude brandweerjassen in mijn winkelwagentje...
Oja, en ik krijg er dan gratis onderzetters gemaakt van brandweerslangen bij!
Sheran schreef:Nah je hebt van die dure schoenen die er toch heel cheap uitzien
https://www.ad.nl/buitenland/dit-zijn-d ... ~a9c2cf03/
foxy80 schreef:sureido schreef:Ik vind dat je aan een persoon wel kan zien of ie echt of nep isnu weet ik niet hoe jij je kleed haha.
Ik ben geen 20 meer. Best dus een paar dure stuks in mijn kast. En ik kan niet lopen op goedkope schoenen
foxy80 schreef:Telpeva schreef:Op dure tassen kan je ook niet lopen, tenzij je aan elke voet eentje doet. Maar dan moet je 2x 800 euro uitgeven!
Breng me niet op ideeën
Hun schoenen zijn goedkoper dan hun tassen