Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 11:32

Dankjullie voor de adviezen! Ik ben op het moment ook aan het werken aan mijn onzekerheden maar alsnog heb ik heel veel moeite met mensen vertrouwen en geloven en daarom is het voor mij moeilijk om hem maar 1x per week te zien.
Ik zou het niet bij voorbaat al uit maken maar er eerst over praten en dan kijken we samen wat naar de situatie. Ik ben altijd snel geneigd dat als er een kans is dat iets fout kan gaan om maar gelijk met alles te kappen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 11:41

Britta31 schreef:
Lau schreef:
Dat mijn usb die de afgelopen 3 weken op de kast lag weg is. Gewoon weg ik kan hem nergens meer vinden. En ik nu dus een nieuwe moet kopen en al het werk wat ik gedaan heb weer opnieuw kan doen.
En ik vond school al zo leuk... ik ga terug naar bed helemaal klaar mee.

Is de usb niet achter de kast gevallen en daar dus klem zit?

Was het maar waar -O-
Maar helaas hij ligt niet in het kast gebied.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 12:31

Hijskraan staat buiten enorm te piepen (gewoon elke seconde PIEEEP PIEEEP PIEEEP van 6:30 tot 16:00) en heb al enorme koppijn. En moet nog een heel verslag in elkaar zetten. :n

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 12:36

MarlindeRooz schreef:
Hijskraan staat buiten enorm te piepen (gewoon elke seconde PIEEEP PIEEEP PIEEEP van 6:30 tot 16:00) en heb al enorme koppijn. En moet nog een heel verslag in elkaar zetten. :n

Bah, wat naar. Heb je geen koptelefoon? Die dempt dan al iets bv.

mijn ergernis;
Dat ik voor morgen 2 koeken gemaakt moet hebben, die ik gisteren had willen maken, wat echt veel werk is. Maar zoals gewoonlijk, blijf ik alles voor me uitschuiven. Ik had het vanmorgen willen doen, maar alsnog dus niet gedaan en nu kom ik terug van de wandeling met de hond en ben ik kapot moe dus heb ik er ook geen zin in en ben ik echt niet meer vooruit te branden. Kan mezelf soms echt vervloeken dfkjjhdbfghjbdfghjbdfg. Moet straks na schooltijd nog boodschappen doen en vanavond nog cursus met hond, dus het moet echt voor school uit is gebeuren.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 13:11

- Dat ik al sinds 8 januari aan het bellen ben over een ontbrekend onderdeel van het trampoline wat ik besteld heb.

En

- Monteur voor de cv die echt een zeiksnor is.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 13:13

Mijn eigen uitstelgedrag

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 14:11

Dat ik niet kan inloggen bij duo maar ik moet mijn diploma printen en cijferlijst

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 14:29

Ik erger me echt dood aan een collega. Geen idee waarom. Maar alle geluidjes etc die daar vandaan komen irriteren me. En dan heb je dpd en post nl nog die niet kunnen bezorgen. Ik heb mijn voer nodig grrr.

Nah ja over 3.5 dag hebben we weer weekend.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 14:39

Iemand tips om een hijskraan te saboteren vannacht. :=
Ben dat ding echt zat.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 14:39

Lau schreef:
Dat ik niet kan inloggen bij duo maar ik moet mijn diploma printen en cijferlijst

Komt dat door je DigID of echt door DUO zelf? Als je gedoe hebt met je DigID hoef je namelijk niet te proberen om DUO zelf te bellen. Die kunnen daar niet mee helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 14:40

MarlindeRooz schreef:
Iemand tips om een hijskraan te saboteren vannacht. :=
Ben dat ding echt zat.

Brandstof er uithalen :p

Ik neem aan dat er afspraken over gemaakt zijn? En je er over een brief hebt gehad. Dan moeten ze zich daar aan houden en anders kun je gwn gemeente ofzo bellen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 14:41

__Sannne schreef:
Lau schreef:

Komt dat door je DigID of echt door DUO zelf? Als je gedoe hebt met je DigID hoef je namelijk niet te proberen om DUO zelf te bellen. Die kunnen daar niet mee helpen.

Nee is het DigiD dus ff balen echt mijn dag dit

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 14:43

Ze bouwen gewoon een nieuwe flat naast die van mij. Die is pas in mei af. Tot die tijd gebruiken ze een hijskraan om te bouwen. Helaas beginnen ze steeds vroeger. Wettelijk mag dit vanaf 7uur maar het wordt steeds vroeger (laatst 6:30). Heel prettig voor mensen die thuiswerken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 14:51

MarlindeRooz schreef:
Ze bouwen gewoon een nieuwe flat naast die van mij. Die is pas in mei af. Tot die tijd gebruiken ze een hijskraan om te bouwen. Helaas beginnen ze steeds vroeger. Wettelijk mag dit vanaf 7uur maar het wordt steeds vroeger (laatst 6:30). Heel prettig voor mensen die thuiswerken.

Ik had het persoonlijk niet erg gevonden mooi half 7 wakker. Kun je half 8 aan je werk zitten. Lekker koptelefoon op, word je ook niet gestoord door telefoontjes.

Jij hebt er wel veel last van, dus meld het bij de gemeente en desbetreffende aannemer. Staat vaak wel op een bord ergens wie de betrokken partijen zijn. Die kun je dan wel bellen of mailen met je klacht. En verzoek dan nadrukkelijk dat er pas om 7 uur begonnen mag worden en niet eerder.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 15:07

Nayomie schreef:
MoniekJ schreef:
Alweer ben opgenomen in het ziekenhuis. Voorstadium van een ketoacidose. Gelukkig was ik er nu optijd bij.

Dikke knuffel! :(:)

@Fireheart, nu wel uit bed? :Y)

Helaas wel _O- zo de laatste bespreking in en dan weer naar huis en naar bed :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 15:41

Marije_1997 schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik had het persoonlijk niet erg gevonden mooi half 7 wakker. Kun je half 8 aan je werk zitten. Lekker koptelefoon op, word je ook niet gestoord door telefoontjes.

Jij hebt er wel veel last van, dus meld het bij de gemeente en desbetreffende aannemer. Staat vaak wel op een bord ergens wie de betrokken partijen zijn. Die kun je dan wel bellen of mailen met je klacht. En verzoek dan nadrukkelijk dat er pas om 7 uur begonnen mag worden en niet eerder.

Ja helaas slaap ik slecht. Dus ben 4 tot 5 keer per nacht wakker en als ik voor 00:00 slaap ben ik trots.
Ben nu maar onderweg naar mijn ouders. Ga daar studeren. Waar ik niet kan/mag blijven slapen want mijn slaapkamer is niet meer die van mij zeg maar.

Ergernis: kan er nu heen en dan vanavond terug... en dan morgenvroeg er weer heen want ga ‘s middags wat leuks doen met mijn zusje. :P

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 15:48

De enige lekker schrijvende pen die nu leeg is. Ik heb heel veel andere pennen maar die schrijven niet fijn :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 16:16

MarlindeRooz, ik weet niet waar je ouders wonen, maar is het niet een idee om in de bieb te gaan zitten?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-20 16:23

Moet leren voor mijn hertentamen van a.s. donderdag maar ik ben echt zo klaar met tentamens. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 16:38

__Sannne schreef:
MarlindeRooz, ik weet niet waar je ouders wonen, maar is het niet een idee om in de bieb te gaan zitten?

Daar zitten ook mensen en ik haat mensen. _O-

Zit nu bij mijn ouders die in het bos wonen, in de studeerkamer daar is het stil. :D Is denk ik een uurtje reizen deur tot deur. Maar scheelt me tijd want hoef dan niet zelf eten te koken. :P

LiannePuthzy schreef:
De enige lekker schrijvende pen die nu leeg is. Ik heb heel veel andere pennen maar die schrijven niet fijn :')

Kan je daar geen nieuwe inkt in doen? :D

@pablobokt
Herkenbaar, maar je kan dit! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 16:43

MarlindeRooz schreef:
Marije_1997 schreef:

Ja helaas slaap ik slecht. Dus ben 4 tot 5 keer per nacht wakker en als ik voor 00:00 slaap ben ik trots.
Ben nu maar onderweg naar mijn ouders. Ga daar studeren. Waar ik niet kan/mag blijven slapen want mijn slaapkamer is niet meer die van mij zeg maar.

Ergernis: kan er nu heen en dan vanavond terug... en dan morgenvroeg er weer heen want ga ‘s middags wat leuks doen met mijn zusje. :P

Das mooi poedersuiker. Dat heen en weer gevlieg maakt het ook niet beter.

Zou het toch bij gemeente en aannemer melden. Soms is er ook een advies/bouwmanagers bedrijf bij betrokken. Deze bemiddeld tussen opdrachtgever en aannemers. Daar zou je eventueel ook contact mee kunnen opnemen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 16:55

Dat ik (vermoedelijk) van slaaphouding aan het veranderen ben (sliep altijd op m'n zij, maar nu steeds vaker op m'n buik) en dat ik nu dus last van m'n nek heb omdat mijn kussen daar niet op ingesteld is :'). Vanavond maar eens wat aanpassingen doen en kijken of dat helpt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 17:18

Stoeien met laminaatvloer leggen.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 17:50

Dat ik laatste tijd regelmatig hoofdpijn heb een nu dus weer... zelfs zo aanwezig dat paracetamol nodig heb

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 18:08

Beterschap Valerie! :(:)

Hier weer stomme studiegenoten die gewoon weer niets uitvoeren waardoor ik alles weer moest doen. -O- Fijn, groepjeswerk.