Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Lau schreef:Dat mijn usb die de afgelopen 3 weken op de kast lag weg is. Gewoon weg ik kan hem nergens meer vinden. En ik nu dus een nieuwe moet kopen en al het werk wat ik gedaan heb weer opnieuw kan doen.
En ik vond school al zo leuk... ik ga terug naar bed helemaal klaar mee.
Is de usb niet achter de kast gevallen en daar dus klem zit?
MarlindeRooz schreef:Hijskraan staat buiten enorm te piepen (gewoon elke seconde PIEEEP PIEEEP PIEEEP van 6:30 tot 16:00) en heb al enorme koppijn. En moet nog een heel verslag in elkaar zetten.
__Sannne schreef:Lau schreef:Dat ik niet kan inloggen bij duo maar ik moet mijn diploma printen en cijferlijst
Komt dat door je DigID of echt door DUO zelf? Als je gedoe hebt met je DigID hoef je namelijk niet te proberen om DUO zelf te bellen. Die kunnen daar niet mee helpen.
MarlindeRooz schreef:Ze bouwen gewoon een nieuwe flat naast die van mij. Die is pas in mei af. Tot die tijd gebruiken ze een hijskraan om te bouwen. Helaas beginnen ze steeds vroeger. Wettelijk mag dit vanaf 7uur maar het wordt steeds vroeger (laatst 6:30). Heel prettig voor mensen die thuiswerken.
Marije_1997 schreef:MarlindeRooz schreef:Ze bouwen gewoon een nieuwe flat naast die van mij. Die is pas in mei af. Tot die tijd gebruiken ze een hijskraan om te bouwen. Helaas beginnen ze steeds vroeger. Wettelijk mag dit vanaf 7uur maar het wordt steeds vroeger (laatst 6:30). Heel prettig voor mensen die thuiswerken.
Ik had het persoonlijk niet erg gevonden mooi half 7 wakker. Kun je half 8 aan je werk zitten. Lekker koptelefoon op, word je ook niet gestoord door telefoontjes.
Jij hebt er wel veel last van, dus meld het bij de gemeente en desbetreffende aannemer. Staat vaak wel op een bord ergens wie de betrokken partijen zijn. Die kun je dan wel bellen of mailen met je klacht. En verzoek dan nadrukkelijk dat er pas om 7 uur begonnen mag worden en niet eerder.
__Sannne schreef:MarlindeRooz, ik weet niet waar je ouders wonen, maar is het niet een idee om in de bieb te gaan zitten?
LiannePuthzy schreef:De enige lekker schrijvende pen die nu leeg is. Ik heb heel veel andere pennen maar die schrijven niet fijn
MarlindeRooz schreef:Marije_1997 schreef:
Ik had het persoonlijk niet erg gevonden mooi half 7 wakker. Kun je half 8 aan je werk zitten. Lekker koptelefoon op, word je ook niet gestoord door telefoontjes.
Jij hebt er wel veel last van, dus meld het bij de gemeente en desbetreffende aannemer. Staat vaak wel op een bord ergens wie de betrokken partijen zijn. Die kun je dan wel bellen of mailen met je klacht. En verzoek dan nadrukkelijk dat er pas om 7 uur begonnen mag worden en niet eerder.
Ja helaas slaap ik slecht. Dus ben 4 tot 5 keer per nacht wakker en als ik voor 00:00 slaap ben ik trots.
Ben nu maar onderweg naar mijn ouders. Ga daar studeren. Waar ik niet kan/mag blijven slapen want mijn slaapkamer is niet meer die van mij zeg maar.
Ergernis: kan er nu heen en dan vanavond terug... en dan morgenvroeg er weer heen want ga ‘s middags wat leuks doen met mijn zusje.