Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarliesV schreef:[***], dat is toch geen dilemma, als jij 5 euro te weinig vind, dan zet je hem op bieden vanaf 10 euro iod. Dat heeft toch niets met een lastige koper te maken?
petra8 schreef:Ik heb pas een Horseware liner 200 grams van iemand overgenomen, was nog helemaal nieuw maar zat een klein scheurtje in (even onder de naaimachine en klaar). Voor mijn gevoel was dat een koopje, ik was er heel blij mee!
Daphara schreef:Ik heb ook weer een “leuke”. Zondag reageer ik op een artikel waar al een bod van 2/3 van de vp was gedaan door iemand:
Ik zou het graag van u overnemen voor de vraagprijs. Ik werk in Zwolle en zou het dinsdag tussen 17:00 en 18:00 uur op kunnen halen.
Reactie verkoper:
Zou je bod willen uitbrengen via marktplaats. Alvast bedankt. Groetjes ...
Dus mijn antwoord:
Dit is mijn bod, ik voel er weinig voor om tegen anderen op te gaan bieden.
Het is aan u of u het bod zo accepteert of niet. Graag verneem ik van u of dit bod wel of niet akkoord is.
Fijne avond...
Dus verkoper antwoord dat ze er de volgende dag (maandag) op terug zal komen en natuurlijk hoor ik niets. Dan dinsdag om 16:51 een bericht of ik nog interesse heb, dat ik pas later die avond lees. Dus ik antwoord dat ik nog interesse heb, maar het die avond niet meer an komen ophalen. Nu hoor ik niets meer, echt zo irritant!
magda_90 schreef:Daphara schreef:Ik heb ook weer een “leuke”. Zondag reageer ik op een artikel waar al een bod van 2/3 van de vp was gedaan door iemand:
Ik zou het graag van u overnemen voor de vraagprijs. Ik werk in Zwolle en zou het dinsdag tussen 17:00 en 18:00 uur op kunnen halen.
Reactie verkoper:
Zou je bod willen uitbrengen via marktplaats. Alvast bedankt. Groetjes ...
Dus mijn antwoord:
Dit is mijn bod, ik voel er weinig voor om tegen anderen op te gaan bieden.
Het is aan u of u het bod zo accepteert of niet. Graag verneem ik van u of dit bod wel of niet akkoord is.
Fijne avond...
Dus verkoper antwoord dat ze er de volgende dag (maandag) op terug zal komen en natuurlijk hoor ik niets. Dan dinsdag om 16:51 een bericht of ik nog interesse heb, dat ik pas later die avond lees. Dus ik antwoord dat ik nog interesse heb, maar het die avond niet meer an komen ophalen. Nu hoor ik niets meer, echt zo irritant!
Anderzijds (buiten dat de reactietijd lang duurt), ik heb er de smoor in dat mensen niet gewoon bieden via de advertentie zelf. Ik reageer dan ook niet vaak op biedingen via pm. Uiteindelijk wil ik natuurlijk verkopen aan diegene die het hoogste biedt.
Even buiten deze advertentie etc om.
LibertyLucky schreef:Wow
Lees al heel lang mee
En zag vandaag wel minstens 8 pogingen
Uit Bangladesh en andere steden die mijn mp account wilden hacken
Heb even nog e e na gekeken!!
10 verschillende landn en steden Dubai in India
South Afrika
T is echt n bedrijf xd