Qua onweer stelde het uiteindelijk niets voor. Wat rommels en flitsen, meer niet. Trekken nu wel wat buitjes over, en die zijn héél welkom!
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 22-05-20 10:13
Onweer? Echt droger dan droog hier. In geen weken een druppel regen gezien. Benieuwd wat de voorspellingen doen vandaag, van noodweer tot niks hoor ik voorbij komen.
In Assen heel even een instabiele lucht gezien. Geen onweer, wel een felle bui. 3mm uiteindelijk in de meter na 10min flink doorregenen Nu inderdaad weer plakkerig
Hier zou het volgens buiengokker nu regenen. Maar ben toch echt net droog binnen komen lopen, dus denk dat ze er naast zitten... Mag trouwens wel regenen, vind mijn ademhaling en longen wel fijn.
Zo maar even plantjes buiten uitplanten hoef ik niet te gieten met de gieter (zal je zien dat daar niks tot zeer weinig gevallen is).
Hannanas
Geplaatst: 22-05-20 15:35
Er is hier nog geen drup gevallen en met vlagen enorm benauwd 27 graden. Weinig zon maar auto gaf toch 31 aan na kwartier parkeren.
Hiraeth
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-20 16:39
Ik kan gewoon gepikeerd worden als ik kijk naar hoe die buienlijn er nu uit ziet boven Duitsland. Alsof ze bij de grens een lunchpakketje hebben om vervolgens weer energiek verder te kunnen.
Wooooh! Waar gisteren alles zuidoost Drenthe oversloeg, vandaag spontaan een onweersbuitje! Geen foto's van, want ik was op t land aan t werk en wilde geen verzopen telefoon. Maar was wel heel vet om voor de regen even flinke windvlagen als t stof een meter of 10 de lucht in te gooien en daarna de regen te horen aankomen op de plastic banen van asperges. 3 klappen onweer vooraf gehoord en nog 1 keer gerommel achteraf.