Bedankt voor de complimenten over mijn jurk, Ik wilde kijken hoe het merk de jurk showt, maar daar had ik niks aan, was een zittende pose. Ik lees dat jullie een ander riempje adviseren, maar deze hoort bij de jurk, heb geen idee wat voor riempje er anders bij moet.
Ik heb hem vanavond strak gedragen op een tennisavond, maar vanmorgen gepofd op kantoor. Ik vind denk ik strak zelf leuker, maar hij blijft iig niet in de kast hangen
Prachtige jurk Marlinde! Op de een of andere manier past deze jurk enorm bij je gezicht, en ga je er een beetje op een Griekse godin van lijken.
Es_ther
Geplaatst: 22-06-19 13:18
MarlindeRooz schreef:
Bruiloft van bokker Slina gister, had er zwarte sandaaltjes met wat een hak onder.[ [url=m/gIrKOI.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/J9351H.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anenas, super leuke jurk! Lekker fleurig rokje hierboven.
Ik heb net een uur voor de kast gestaan, weet nooit wat ik aan moet met dit weer haha! Nu maar een jurkje aan gedaan. Schoenen moet ik nog even uitzoeken.
Dit was mijn outfit voor een bruiloft gisteren! En vriendlief er naast
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 22-06-19 16:40
MarlindeRooz schreef:
Bruiloft van bokker Slina gister, had er zwarte sandaaltjes met wat een hak onder.[ [url=m/gIrKOI.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/J9351H.jpg]Afbeelding[/url] ]