Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:De dood van Elisa Lam.
In februari 2013 logeerde Elisa Lam in het Cecil Hotel in Los Angeles toen ze vermist raakte. Hotelmedewerkers bekeken het camerasysteem van het hotel en vonden een video waarop Elisa heel raar doet terwijl ze in een lift stapt. Het lijkt alsof ze ergens bang voor is en denkt dat ze wordt gevolgd?
Elisa blijft vermist, tot andere hotelgasten klagen over een vreemde smaak in het water. Één van de medewerkers gaat kijken in de watertank op het dak van het hotel en vind daar het ontklede lichaam van Elisa in de tank. Ze was toen al zeker een maand dood.
Het rare is dat het dak van het hotel niet bereikbaar was voor gasten. De deuren waren op slot en de tank was goed afgesloten. Hoe is ze daar dan in gekomen?
Het is nog altijd niet duidelijk of het gaat om zelfmoord, moord of een tragisch ongeluk. Ik zou het zelf ook echt niet weten. Het is echt een bizar verhaal
Hier staat nog veel meer informatie over deze zaak: https://en.wikipedia.org/wiki/Death_of_Elisa_Lam
en de video van Elisa in de lift, niet eng maar wel heel bizar. Hij is dus gemaakt op de dag dat ze voor het laatst is gezien. Ik vind ook echt dat het lijkt alsof ze zich ergens voor verstopt.
[ Video ]
Cayenne schreef:Elisa blijft vermist, tot andere hotelgasten klagen over een vreemde smaak in het water. Één van de medewerkers gaat kijken in de watertank op het dak van het hotel en vind daar het ontklede lichaam van Elisa in de tank. Ze was toen al zeker een maand dood.
Cayenne schreef:Ze had geen drugsresten in haar bloed en er werd slechts 0.02% alcohol gevonden, dus dat is ook verwaarloosbaar.
Het kan ook zijn dat ze een psychose had.
MarcoBorsato schreef:Divers schreef:Ik geloof dat zij voor hem ook geen uitweg meer zag en toen zoiets had van ''doe dan maar.'' Ik denk niet dat ze hem echt overgehaald heeft.
edit: Oh nee grapje ik lees nu het whatsapp(?)gesprek
Het verhaal heeft 2 kanten. Hij was erg depressief en suïcidaal en zij vond dat hij het maar gewoon moest doen in plaats van elke dag ongelukkig zijn.
Nou ja het is en blijft een naar verhaal.
Vumana89 schreef:Ja maar dan nog.. een depressie is een zwart gat.
(zelf recidiverende depressies).
Ik zoek hulp en desnoods met medicatie. En mijn omgeving grijpt in..
Ik moet er niet aan denken dat iemand roept; spring maar van die flat af...