Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 15:07

Hier is meneer ook dol op die zwembandjes, toevallig van het weekend nog om gehad. Ach voor die paar keer per jaar dat wij zwemmen..

Hier nog even lekker sale geshopt, meneer heeft weer een groeispurt dus dat komt mooi uit.
Beetje van alles wat, Tommy Hilfiger Cars, Moodstreet en Noppies.

Afbeelding

manonutjuh

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 15:36

Wij hebben ook kraulquappen. En heel simpel, in/ richting het water is die dingen aan. Werkt goed. Ze zit er dus ook mee in het pierenabdje.

En ze is gek op haar muts en sjaal. Ze trekt ze soms zelfs in huis aan haha. Heb nu wantjes besteld bij de h&m even kijken of dat wat is met de kou die nog komt.
En 2 pyama's, ze groeit ineens zo hard!

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 16:31

Oh dat bruine/aubergine kleurige truitje is leuk!

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 17:00

Ik heb weer flink wat soor ploom en emile et ida geshopt zal binnenkort foto's plaatsen

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 17:05

Niwla schreef:
Eens hoor, ik geef hem groot gelijk dat hij die oranje dingen niet om wil. Maar dit waren drijfdingen van kurk en dat weigert hij ook. Ze mogen bij ons niet in het peuterbad zonder bandjes zodra ze kunnen lopen.

Ik ben daar ook heel streng in. Niet om = niet in het water.. nu weet ze niet beter. Overigens heeft ze hier een puddle jumper ideaal ding en wil ze graag om.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 17:22

kristelhans schreef:
Ik zie idd dat het vanaf 15 kilo is, dat is mopje nog net niet.. bijna 2,5 jaar en 13/14 kilo ongeveer. Ik zie bij bol.com echt van alles dus ga er eens even neuzen straks, wel handig om wat in huis te hebben. We zwemmen niet zo vaak omdat ze peuterastma heeft en chloor is dan niet zo fijn.

Onze dochter eeft ook nog geen 15kg.
Ze woog 13 toen ze de puddlejumper kreeg. Ze glippen er echt niet door!

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 18:46

Hier ook een puddle jumper, S weegt 12 kg ong en hij zit prima :)

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 18:47

Ah dank voor de ervaringen!

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:25

Niwla schreef:
Herkenbaar Britt. :')

Pittig Kristel!

Lekker frisse kleurtjes SuperLiesje.

Wij krijgen een tweede zoontje, dus wij kunnen onze kleertjes hergebruiken. In theorie.

Willen jullie kindjes wel zwembandjes om? Met peuterzwemmen zijn we aan het oefenen met drijven maar ik krijg met geen mogelijkheid de bandjes om zijn armen. := Van de zomer hoop ik toch wel dat ik uit kan leggen dan geen bandjes = niet zwemmen maar tot die tijd doen we lekker voor spek en bonen mee in het zwembad.

Wij hebben voor onze peuter een puddle jumper, ideaal!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:38

Hmm.... puddle jumpers kunnen dus ook onder de 15 kilo?
Meisjes wegen nu 11 kilo, voor deze zomer toch nog eens gaan kijken. Dan kunnen ze ook lekker zelf spetteren in het zwembad.

Ik heb net nog even een bestelling geplaatst bij de HEMA. In de opruiming is het nu 1+1 gratis. Voor wat basisdingen als uni rompers en longsleeves prima!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:39

Oh ja en hebben jullie gezien in de catalogus van de H&M dat je kunt twinnen met je kind? ;)

lastig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:54

Hier ook die puddlejumper afgelopen zomer bij mn zoontje. Hij was toen 2 Hij weegt nu net geen 15 kilo. Van de zomer was hij kilo of 13 en paste heel goed. Vind het echt een fijn ding.

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 20:57

Vandaag had iréne deze combi aan een blousje van Piupiuchick en een jurkje van mingo Afbeelding

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:20

Prachtig hierboven!!

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:24

Leuk jurkje Liti, die had onze dochter vandaag ook aan met groene Mingo col er onder.

Wij gaan elke week zwemmen met de kindjes en bandjes was de eerste twee keer lastig maar nu zijn ze er aan gewend.
Omdat we zo vaak gaan van de week ook nieuwe zwemkleding voor ze gekocht :)

Mingo & Molo
Afbeelding

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 21:28

Wat een leuk jurkje hierboven <3

Wij gaan ook heel vaak lekker naar het zwembad. Ik kende die bovenstaande bandjes helemaal niet. Wellicht een idee voor de zomervakantie!

Hier een knalgele zwembroek, die geeft nog net geen licht in het water :')

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 15:34

Niwla schreef:
Herkenbaar Britt. :')

Pittig Kristel!

Lekker frisse kleurtjes SuperLiesje.

Wij krijgen een tweede zoontje, dus wij kunnen onze kleertjes hergebruiken. In theorie.

Willen jullie kindjes wel zwembandjes om? Met peuterzwemmen zijn we aan het oefenen met drijven maar ik krijg met geen mogelijkheid de bandjes om zijn armen. := Van de zomer hoop ik toch wel dat ik uit kan leggen dan geen bandjes = niet zwemmen maar tot die tijd doen we lekker voor spek en bonen mee in het zwembad.

Kijk eens naar een puddlejumper. Zitten heel fijn, kunnen niet lek en niet zelf uit

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 15:52

Wat een geinig badpak Mizzmontana. En Liti zoals gebruikelijk weer een mooi setje!

Maakt niet uit welke zwemdingen het zijn, het ziet er toch allemaal vooral ongemakkelijk uit. Dat is eigenlijk ook het enige dat ik me van die dingen kan herinneren, dat het snijdt in je vel en dat je in je beweging beperkt wordt. Vanmorgen met dreumeszwemmen moesten ze ook aan. O deerde het niet want zwembad=feest maar voor thuis ga ik toch even op zoek naar iets dat veilig en enigszins comfortabel is. Voor die puddlejumpers is hij echt nog behoorlijk te klein. Een maand geleden was hij amper 9 kg dus als het nu 10 is dan zou ik al aangenaam verrast zijn.

Net van happybee een broek en trui van retour binnen gekregen voor volgend najaar/winter. Mooi spul! En lekker smal als ik het zo zie en smal is goed :j

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 16:08

Leuke zwemkleding mizzm.

Knapoe dochter litilaura :j

Hier gewoon standaard oranje opblaasdingen. Geen probleem mee. Gillen en uitdoen betekent niet zwemmen en je broer wel. Nou dan maakt het opeens niet meer uit :=

Ik ben geslaagd voor 2 winterjassen. 1 van bakerbridge en 1 van sir oliver.

Jas voor oudste durf ik niet aan dus die kopen we volgend jaar wel nieuw.

Vrijdagochtend proberen nog aantal smalle broekjes van z8 te scoren. Zal wel onmogelijke taak zijn. Vaak om 6 uur s ochtends al veel uitverkocht.

En 8 februari komt nieuwe collectie van Z8. Heb al pre order gedaan. :):)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 16:11

Ik vind die Puddle Jumpers er top uit zien, heb besteld voor Cruz! Bedankt voor de tip!

Beeldig weer Liti, echt mooi :j

MM, dat badpakje <3

Mijn eerste pakket is binnen *\o/* *\o/* Straks gelijk kijken thuis. Vrijdag de rest ophalen bij Kids :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-19 16:25

Hier heeft oma geshopt voor Sophie bij Ralph Lauren.
Een warm jogginspakje, 2 warme pakjes in 2 maten, fluwelen boxpakje en een mooie longsleeve en romper van wafelstof.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En voor Julia een mooi donkerblauw kabel vestje

Afbeelding

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 16:29

Mooi weer :j Hoe is het met jullie?

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 16:34

Mizz montana: wat leuke zwemkledij.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-19 16:37

Helaas wat minder :(
Sophie is gisteren opgenomen op de neonatologie. Ze drinkt niet goed en Kan eigenlijk al een week niet meer zelf poepen.
Huisarts was gelukkig heel scherp en heeft nadat andere voeding en lactulose niet hielp wel direct doorgestuurd naar de kinderarts gisteren en toen direct opgenomen.
Kinderarts noemde haar onrijp. Het is feite een voldragen kind (met 39 weken geboren) wat eruit ziet en doet als een prematuur. Hierdoor kan ze haar zuigen, drinken en ademen niet goed coördineren tijdens het drinken.
Dus nu met logopediste aan de gang om drinken beter te krijgen. En hopelijk komt poepen ook weer op gang.

Vandaag wel 2 flessen goed gedronken. Maar dat moet allemaal worden natuurlijk.
Als het nu heel goed gaat lopen mag ze wel misschien morgen of overmorgen naar huis.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 16:40

Ach wat rot Laura! Ik duim voor jullie dat het vlot beter gaat. Kunnen ze een aanleiding geven voor het verschil tussen haar gedragsleeftijd en haar echte leeftijd?