Hier nog even lekker sale geshopt, meneer heeft weer een groeispurt dus dat komt mooi uit.
Beetje van alles wat, Tommy Hilfiger Cars, Moodstreet en Noppies.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niwla schreef:Eens hoor, ik geef hem groot gelijk dat hij die oranje dingen niet om wil. Maar dit waren drijfdingen van kurk en dat weigert hij ook. Ze mogen bij ons niet in het peuterbad zonder bandjes zodra ze kunnen lopen.
kristelhans schreef:Ik zie idd dat het vanaf 15 kilo is, dat is mopje nog net niet.. bijna 2,5 jaar en 13/14 kilo ongeveer. Ik zie bij bol.com echt van alles dus ga er eens even neuzen straks, wel handig om wat in huis te hebben. We zwemmen niet zo vaak omdat ze peuterastma heeft en chloor is dan niet zo fijn.
Niwla schreef:Herkenbaar Britt.
Pittig Kristel!
Lekker frisse kleurtjes SuperLiesje.
Wij krijgen een tweede zoontje, dus wij kunnen onze kleertjes hergebruiken. In theorie.
Willen jullie kindjes wel zwembandjes om? Met peuterzwemmen zijn we aan het oefenen met drijven maar ik krijg met geen mogelijkheid de bandjes om zijn armen.Van de zomer hoop ik toch wel dat ik uit kan leggen dan geen bandjes = niet zwemmen maar tot die tijd doen we lekker voor spek en bonen mee in het zwembad.
Niwla schreef:Herkenbaar Britt.
Pittig Kristel!
Lekker frisse kleurtjes SuperLiesje.
Wij krijgen een tweede zoontje, dus wij kunnen onze kleertjes hergebruiken. In theorie.
Willen jullie kindjes wel zwembandjes om? Met peuterzwemmen zijn we aan het oefenen met drijven maar ik krijg met geen mogelijkheid de bandjes om zijn armen.Van de zomer hoop ik toch wel dat ik uit kan leggen dan geen bandjes = niet zwemmen maar tot die tijd doen we lekker voor spek en bonen mee in het zwembad.