Ja uitstekend vermaakt. Zondag liep iets anders (wat een verrassing zo ongeveer alles wat we doen loopt anders dan gepland

), idee was vaartochtje te maken over de binnendieze, vorige keer zat dat vol, nu was seizoen over,

wat door centrum gescharreld met rolstoel en intocht van sint gezien, bosse bol voor gv en appeldinges voor mij gekocht en die met bak thee in camper weer weggekmaagd. Binnendoor naar huis gereden, onderweg pannekoeken gegeten. Kortom een goed gevuld weekend.
Keelontsteking vandaag even informeren bij huisarts, straalbezopen jongen probeerde zinn tong naar binnen te proppen (lukte niet door mijn handige ontwijken, om de een of andere reden in rolstoel is mensen willen je aanraken enz

) maar zijn smirnof speekseldouche raate me wel

. Ik ben door beroerde afweer erg gevoelig voor oppikken van virussen en bacterien. Ben nu ruim 24 uur stem helemaal kwijt. Alleen minimaal gefluister lukt nog.
Maar jaren 90 feestje was uitermate geslaagd.
Gv heeft gister mijn fikjes uitgelaten en deels gekookt. Daarna ben ik weer naar huis gehobbeld. Vandaag echt niks doen, morgen lange dag ivm crematie van een oude vriend van gv die onverwachts is overleden vorige week.
Muurp welkom