Waardeloze nacht achter de rug . Bijna niks geslapen maar dat lag niet alleen aan de maan. Ben laats van m’n paard gevallen en heb mijn arm gekneusd, die speelde vanachter ook weer op. Dus de pijn was ook niet bevorderlijk voor mij nachtrust
Matheno
Geplaatst: 14-06-22 21:36
Nielojram schreef:
Ik ben mijn je-weet-wel kater altijd een paar dagen kwijt met volle maan, hebben jullie daar ook last van?
Dromen en slapen zijn bij mij ondergeschikt aan de maanstand..
Nee, hier ligt het vooral aan de temperatuur in de nacht of ik ze kwijt ben :-D
Extra vroeg naar bed gegaan dus uren wel gemaakt, maar onrustig geslapen, meerdere keren wakker en pfoeee die dromen..
Het is een stevig rondje!
Mo_86
Geplaatst: 15-06-22 07:01
Heb denk ik al bijna een week niet fatsoenlijk geslapen. Vannacht ook maximaal 3 uur slaap gehad met vervelende dromen. Komt wel ook door een verkoudheid met droge hoest die maar niet over gaat. Heel irritant. Wordt een lange dag vandaag…
Es_ther
Geplaatst: 15-06-22 09:18
Ik slaap dus prima, maar die dromen van mij .
Ik droomde dus dat ik een positieve Corona test had. Maar die was zo realistisch dat ik m’n vriend heb gevraagd of ik hem echt een test heb laten zien
Jullie boffen maar met die mooie veulens met volle maan! Vannacht geslapen als een blok, ook al was het heel kort - laat naar bed en vroeg op. Maar liever dat dan vroeg naar bed en woelen
Hier ook weer een verrotte nacht met bizarre dromen. Rotding
Snippergroen
Geplaatst: 11-07-22 14:05
Ja zo'n supermaan is echt helemaal niet zo super opzich.
En voor iets waarvan ze voordoen alsof het zeldzaam is, komt het wel bijzonder vaak voor
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 11-07-22 14:11
Snippergroen schreef:
Rocamor schreef:
Vandaar mijn slechte slapen, oververmoeidheid, korte lontje en koppijn?
Nou, dit ja
Geen lontje is dat ook goed. Ik sliep al slecht door pijn. Dat wordt er zo niet beter op. En de frustratie van niks kunnen is nu superfrustratie geworden. Sorry mensen om me heen.