Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ladybird schreef:Ik moet wel zeggen dat het grappig om te zien is wat hashtags doen. Ik heb dus eens account waar ik op zet wat ik doe of waar ik blij van word. Gister gegourmet (met kerstboom op tafel :’) ) maar dan krijg ik ineens volgers die dan Christmas in hun naam hebben of een like met gourmet in hun naam. Nooit gedacht dat hashtags zoveel zouden doen

Fu_Qi schreef:Ik denk dat het voor jullie anders is, een prive account.
De rede waarom ik mijn account prive heb is omdat ik een paaldanser ben. Mensen kijken daar toch anders naar, dan naar een account waar fashion, paarden, eten, tekening foto's geplaatst worden.
Daarnaast heb ik zelf een keer gehad dat ik een keer mijn foto zag op iemand anders account, waar ik zeker niet wilde vinden.
Mensen kunnen zo makkelijk een screenshot maken en dat weer voor hun eigen plezier gebruiken, helaas..
Fu_Qi schreef:Ik denk dat het voor jullie anders is, een prive account.
De rede waarom ik mijn account prive heb is omdat ik een paaldanser ben. Mensen kijken daar toch anders naar, dan naar een account waar fashion, paarden, eten, tekening foto's geplaatst worden.
Daarnaast heb ik zelf een keer gehad dat ik een keer mijn foto zag op iemand anders account, waar ik zeker niet wilde vinden.
Mensen kunnen zo makkelijk een screenshot maken en dat weer voor hun eigen plezier gebruiken, helaas..

Shanna schreef:Zou ik me hier ook mogen melden? Ik ben fotograaf maar heb een social media bereik van 0,0. Zowel op instagram als op facebook, twitter ben ik maar mee gestopt
Dagelijks iets plaatsen zit er voor mij niet in, toch lees ik graag mee met alle tips om meer volgers/ likers te krijgen zonder ze te moeten kopen, want adverteren en daarvoor moeten betalen zie ik niet zitten..
Op instagram heet ik ShannaJongkind (en op facebook ook).
Shanna schreef:Ik heb ook instagram ja, vind dat nog moeilijker dan facebook. Deel er ook andere dingen op dan op facebook.
https://www.instagram.com/shannajongkind/
Waar en wanneer is die meeting? Klinkt opzich wel leuk!
IngridM schreef:Ik had hier eerder gepost dat ik niet zo goed wist wat te doen met mijn instagram in vergelijk met Facebook. Heb besloten mijn pony maar zijn eigen instagram te geven. Verveel ik de facebook mensen wat minder met mijn pony.
Voor knappe shetlanderliefhebbers;
https://www.instagram.com/shetlandpony_alf/
Ik post ook veel over mijn Shetlander. Straks ook wat meer over mijn Fjord. Die ga ik binnenkort beleren. kirri schreef:Fu_Qi schreef:Ik denk dat het voor jullie anders is, een prive account.
Volgens mij volg ik jou dan, ik heb iig 1 paaldanser in mijn lijst en die ook die doeken gebruikt
enamorada schreef:Ik heb zo veel respect voor paaldansers. Godsamme wat lijkt het me moeilijk
daarnaast heb ik de elegantie van een stoeptegel
maar door gewoon te doen ben ik wel met sprongen vooruit gegaan
Lau schreef:Pieter25 schreef:
Echt wel en zeker op Tinder.. bloedhekel aan brr
Nee zetten ze die foto’s zelfs op tinder![]()
Ik hou ze tussen mij en mijn Snapchat vriendjes.
Nayomie schreef:Pieter het zal nooit meer wat tussen ons worden![]()
enamorada schreef:Pieter25 schreef:
Echt wel en zeker op Tinder.. bloedhekel aan brr
Ja!! Ik kom zo vaak van die mannen tegen met van die stomme hondenoortjes. Die swipe ik altijd heeeel snel weg
sunshine schreef:Oh dilemma () hier! In december komt er hier een pup bij, zit te twijfelen of die een eigen account krijgt of dat ik 1 account ga houden voor beide honden.
Zo kan ik denk ik 't account van mijn oudere hond naar een hoger niveau tillen als ik ze samenvoeg of niet?