Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Youri123

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 11:49

Ik kom even binnen vallen.

Ik heb een touwproducten bedrijfje en daar een insagram pagina voor @yourrope
Dan heb ik nog een instagram account voor me verzorg shetlander @theshetlanderArie
Deze zijn beide openbaar. Dan heb ik nog een account voor mezelf en deze staat op prive.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 12:11

Ik moet wel zeggen dat het grappig om te zien is wat hashtags doen. Ik heb dus eens account waar ik op zet wat ik doe of waar ik blij van word. Gister gegourmet (met kerstboom op tafel :’) ) maar dan krijg ik ineens volgers die dan Christmas in hun naam hebben of een like met gourmet in hun naam. Nooit gedacht dat hashtags zoveel zouden doen :D

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 12:13

Ik denk dat het voor jullie anders is, een prive account.
De rede waarom ik mijn account prive heb is omdat ik een paaldanser ben. Mensen kijken daar toch anders naar, dan naar een account waar fashion, paarden, eten, tekening foto's geplaatst worden.

Daarnaast heb ik zelf een keer gehad dat ik een keer mijn foto zag op iemand anders account, waar ik zeker niet wilde vinden.
Mensen kunnen zo makkelijk een screenshot maken en dat weer voor hun eigen plezier gebruiken, helaas..

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 12:15

Ladybird schreef:
Ik moet wel zeggen dat het grappig om te zien is wat hashtags doen. Ik heb dus eens account waar ik op zet wat ik doe of waar ik blij van word. Gister gegourmet (met kerstboom op tafel :’) ) maar dan krijg ik ineens volgers die dan Christmas in hun naam hebben of een like met gourmet in hun naam. Nooit gedacht dat hashtags zoveel zouden doen :D

Ja, dat zijn van die automatisch gestuurde antwoorden.
Zo heb ik een analoge camera van canon, en dit model heeft als bijnaam "black beauty".
Dat postte ik een keer en toen kreeg ik allemaal reacties en likes van afrikaans-amerikaanse vrouwen die allemaal selfies op hun account hadden :+

Ik volg geen privé accounts. Misschien omdat ik er van uit ga dat die geen vreemden willen als volgers, maar ook omdat ik niet zomaar een account ga volgen zonder dat ik weet wat de content is.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 12:23

Fu_Qi schreef:
De rede waarom ik mijn account prive heb is omdat ik een paaldanser ben. Mensen kijken daar toch anders naar, dan naar een account waar fashion, paarden, eten, tekening foto's geplaatst worden.

Daarnaast heb ik zelf een keer gehad dat ik een keer mijn foto zag op iemand anders account, waar ik zeker niet wilde vinden.
Mensen kunnen zo makkelijk een screenshot maken en dat weer voor hun eigen plezier gebruiken, helaas..

Volgens mij volg ik jou dan, ik heb iig 1 paaldanser in mijn lijst en die ook die doeken gebruikt :)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 12:28

Ik had hier eerder gepost dat ik niet zo goed wist wat te doen met mijn instagram in vergelijk met Facebook. Heb besloten mijn pony maar zijn eigen instagram te geven. Verveel ik de facebook mensen wat minder met mijn pony.

Voor knappe shetlanderliefhebbers;
https://www.instagram.com/shetlandpony_alf/

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 12:31

Fu_Qi schreef:

Zoveel redenen om een privé account te hebben toch? Ik vind dat helemaal niet gek hoor. Mijn privé account is persoonlijk, daar zet ik naast af en toe mijn dieren, tekeningen, foto's van stadsgezichten/landschappen ook wel eens selfies op of foto's van plekken waar ik op dat moment ben etc. Dat hoeft niet iedereen te kunnen zien. Verzoeken van random mensen die ik niet ken verwijder ik dan ook altijd gewoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 12:51

Zou ik me hier ook mogen melden? Ik ben fotograaf maar heb een social media bereik van 0,0. Zowel op instagram als op facebook, twitter ben ik maar mee gestopt :')
Dagelijks iets plaatsen zit er voor mij niet in, toch lees ik graag mee met alle tips om meer volgers/ likers te krijgen zonder ze te moeten kopen, want adverteren en daarvoor moeten betalen zie ik niet zitten..

Op instagram heet ik ShannaJongkind (en op facebook ook).

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-17 12:59

Shanna schreef:
Zou ik me hier ook mogen melden? Ik ben fotograaf maar heb een social media bereik van 0,0. Zowel op instagram als op facebook, twitter ben ik maar mee gestopt :')
Dagelijks iets plaatsen zit er voor mij niet in, toch lees ik graag mee met alle tips om meer volgers/ likers te krijgen zonder ze te moeten kopen, want adverteren en daarvoor moeten betalen zie ik niet zitten..

Op instagram heet ik ShannaJongkind (en op facebook ook).

Ah je hebt ook IG ik volg je alleen op Facebook. Als je het leuk vind we organiseren binnenkort een meeting misschien wil je mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 13:16

Ik heb ook instagram ja, vind dat nog moeilijker dan facebook. Deel er ook andere dingen op dan op facebook.
https://www.instagram.com/shannajongkind/

Waar en wanneer is die meeting? Klinkt opzich wel leuk!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-17 13:17

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 13:24

Ik heb je ook gevolgd haha!

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 13:51

Ik volg jullie Shanna en IngridM!

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 14:01

Naar aanleiding van dit topic toch nog maar eens naar mijn instagram gekeken en mijn zakelijke profiel ook op bedrijfsprofiel gezet (LaserGravin) en nu toch een tweede account (maca.vangasteren) gestart met allerlei foto's van wat ik mooi vind en mijn parkiet en eventueel ook van mijn bijrijdpony.

Ik vind de instagram app echt alles behalve intuitief dus het gaat allemaal nog niet zo makkelijk. Geen idee bijvoorbeeld waar ik nou een profieltekst in kan vullen, terwijl me dat eerder wel is gelukt.
Ook moet ik iedere keer weer opnieuw verzinnen welke hashtags ik wil toevoegen, kan dat niet makkelijker?

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 14:06

IngridM schreef:
Ik had hier eerder gepost dat ik niet zo goed wist wat te doen met mijn instagram in vergelijk met Facebook. Heb besloten mijn pony maar zijn eigen instagram te geven. Verveel ik de facebook mensen wat minder met mijn pony.

Voor knappe shetlanderliefhebbers;
https://www.instagram.com/shetlandpony_alf/

Leuk! Ik volg je :) Ik post ook veel over mijn Shetlander. Straks ook wat meer over mijn Fjord. Die ga ik binnenkort beleren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 14:07

Voor de hashtags schijnen ook apps te zijn, al gebruik ik die zelf (nog) niet.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 14:17

kirri schreef:
Fu_Qi schreef:

Volgens mij volg ik jou dan, ik heb iig 1 paaldanser in mijn lijst en die ook die doeken gebruikt :)

Ik denk dat ik dat ben :D

Mijn account staat overigens niet op prive ondanks dat ik paaldans en vaak toch soort van halfnaakt ben :')
Ik doe vaak mee aan challenges of give away en dan moet je account ook op public staan dus vandaar heb ik hem op public. Daarnaast krijg ik eigenlijk nooit rare berichten :)

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 14:20

ahh ik vind het altijd gave foto's :D

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 14:23

Ik heb zo veel respect voor paaldansers. Godsamme wat lijkt het me moeilijk :wow:

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-17 14:33

enamorada schreef:
Ik heb zo veel respect voor paaldansers. Godsamme wat lijkt het me moeilijk :wow:

Maar echt, ik kan net een boodschappentas optillen laat staan mezelf in een paal houden. Nope Nope ik hou het bij fietsen dat is meer mijn ding.
Ik vind meiden die paaldansen vaak ook mooi gespierd net als dansers niet overdreven en gewoon vrouwelijk.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 14:46

Hahahah toen ik begon kon ik ook amper wat :') daarnaast heb ik de elegantie van een stoeptegel _O- maar door gewoon te doen ben ik wel met sprongen vooruit gegaan :D

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 14:54

Lau schreef:
Pieter25 schreef:

Echt wel en zeker op Tinder :') .. bloedhekel aan brr

Nee zetten ze die foto’s zelfs op tinder _O-
Ik hou ze tussen mij en mijn Snapchat vriendjes.

Jup.. die gaan standaard naar um links :')

Nayomie schreef:
Pieter het zal nooit meer wat tussen ons worden -O- :')

Dan rij ik wel door naar het volgende kasteel :')

enamorada schreef:
Pieter25 schreef:

Echt wel en zeker op Tinder :') .. bloedhekel aan brr

Ja!! Ik kom zo vaak van die mannen tegen met van die stomme hondenoortjes. Die swipe ik altijd heeeel snel weg _O-

Serieus? Kom op, dan kan niet werken _O-

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 16:22

Oh dilemma ( :') ) hier! In december komt er hier een pup bij, zit te twijfelen of die een eigen account krijgt of dat ik 1 account ga houden voor beide honden.
Zo kan ik denk ik 't account van mijn oudere hond naar een hoger niveau tillen als ik ze samenvoeg of niet?

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 16:28

sunshine schreef:
Oh dilemma ( :') ) hier! In december komt er hier een pup bij, zit te twijfelen of die een eigen account krijgt of dat ik 1 account ga houden voor beide honden.
Zo kan ik denk ik 't account van mijn oudere hond naar een hoger niveau tillen als ik ze samenvoeg of niet?

Misschien aan je volgers vragen wat hun leuk zouden vinden?

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 16:34

Ik vind het altijd heel moeilijk om een leuke bio te verzinnen... Bij mij staat nu mijn woonplaats en mijn snapchat account erin, niet echt orgineel dus :P

Wat ik overigens echt geweldig vind van instagram is dat je boomerangs in je verhaal kan zetten en dat je tegenwoordig ook polls erin kan zetten. Al moet ik zeggen dat ik nu een hele onzinnige boomerang+poll erin heb staan wat vooral voor de grap bedoelt is :=