Wat er wel niet allemaal aangepraat word
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

amoj schreef:Pff heb het gezien ja.. ja biologische koeien poepen natuurlijk niet![]()
Zegt wel weer genoeg, ze snappen er echt niks van...

""Het is je reinste mishandeling, is werkelijk verkrachting van een koe om deze tegen haar wil in zwanger te maken""
Deze veganisten op een rustige normale manier uitgelegd wat insemineren nou precies is en inhoud en waarom daar veel voor gekozen word en op welk moment het gedaan word.
ik had beter tegen de klaagmuur kunnen gaan staan praten, echt geen woorden voor hoe kortzichtig en star dat deze mensen waren en nog zijn. Om nog maar te zwijgen over hun kennis van natuurlijk voortplantingsgedrag bij dieren. WANT ze hadden filmpjes gezien van mensen met kennis van zaken.........
Tja heb een paar van hun gelinkte filmpjes gezien, man o man wat een gezemel van de bovenste plank en heel vaud.

aikon schreef:De koeien die nu geslacht moeten worden is vanwege het zogenaamde fosfaat overschot.
amoj schreef:Er is ook een fosfaat tekort in de zee... Plankton wil minder goed groeien en daardoor hebben andere dieren minder eten.
Even snelle reactie, bronnen heb ik zo niet bij de hand maar is vast genoeg over te vinden.
oomens schreef:amoj schreef:Er is ook een fosfaat tekort in de zee... Plankton wil minder goed groeien en daardoor hebben andere dieren minder eten.
Even snelle reactie, bronnen heb ik zo niet bij de hand maar is vast genoeg over te vinden.
Vertel! Is dat wereldwijd het geval of slechts lokaal? Is er daadwerkelijk een tekort of is er gewoon minder dan een aantal jaar terug?
ze kon niet begrijpen waarom of ze uitgelachen werd.