Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_mexx_lady_ schreef:Autisme is heel moeilijk... Misschien gewoon aanbrengen dat je het leuk vind dat ie zijn woord houdt , dat je ziet dat ze het heel goed hebben bij hem en dat je tevreden en gerust bent dat ze goed zitten en dat je hem erin vertrouwt dat hijber goed voor zorgt.
Per toeval geen 18 inch zadel?
Cayenne schreef:Ik heb nu ook iets aparts
Twee weken geleden heb ik een van mijn jonge vogels verkocht aan een autistische jongen (gok 26 jaar oid).
Hartstikke enthousiaste jongen. Toen hij de vogel mocht komen ophalen heb ik hem mijn adres en telefoonnummer gegeven.
Dat laatste had ik beter niet kunnen doenZijn belofte om af en toe updates te geven neemt hij namelijk iets te letterlijk. Ik krijg dagelijks zo'n 5 smsjes (niet overdreven
) met foto's van de vogel op stok, in de etensbak, op de schouder, aan het slapen etc.
Ontzettend fijn dat hij zo blij is, maar hij slaat een beetje doorHoe ga ik dit voorzichtig duidelijk maken?
Ik vind de updates helemaal niet erg, maar had deze frequentie niet in gedachten
Ik dacht de eerste dagen nog: 'ach, dat is alleen de eerste twee dagen en dan stopt het wel', maar we zijn inmiddels 2 weken verder en no end in sight
Oryani schreef:Hem aanraden een blog te maken die je dan trouw zal lezen? (Op een moment dat je daar zelf zin in hebt)
Alja schreef:oh niet leuk!
maar wel een klein bedrag, ik zou niet gelijk aan oplichting denken..
woon jij trouwens op het eiland waar nu die races zijn?