Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yellomofoon

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 20:20

Jammer DeMolenhoek! Ik vind Snowflake Cookie lekkerder, maar da's ieder zijn smaak natuurlijk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 20:23

Idd :) Ruik er nu af en toe koud aan :P

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 20:55

Oooh yellowmofoon, die brander is echt cute!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 21:26

Jeetje wat praten jullie snel zeg! Ik vind het wel heel grappig om te lezen dat een geur bij de ene in de smaak valt en de ander hem verschrikkelijk vindt.
Heb hier momenteel de lotusflower&sandalwood opstaan van wme en ik vind die geur echt heerlijk! Hij zou voor mij wel wat sterker mogen. Heb nu een half cupje er in maar de volgende keer leg ik hem er gewoon in z'n geheel in. Ik denk dat ik op een briefje bij ga houden welke geurtjes ik opnieuw wil bestellen :D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 21:32

Ja lotus flower en sandalwood is heerlijk +:)+

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 21:36

Hier staat lavendel delight op van wme. Was in het cupje 1 van mijn minst favoriete geuren, dus ervoor gekozen hem als eerste te branden :+ hij valt me alles mee.

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 21:36

Wat een leuke brander yellowmofoon, maakt het bij een elektrische brander ook nog veel uit hoe hoog ie is?

Ik heb nu doughnuts van wme op staan, heerlijk zoet daar hou ik echt van! Hij is in mijn kleine woonkamertje wel best sterk, heb m nu weer even uitgeblazen.

Grappig dat iedereen zo anders qua lievelingsgeuren. Vind jij alles wat je maakt ook lekker waxmeltsenzo of niet? Kan me voorstellen dat melts maken met een geur die je zelf vreselijk vindt niet echt fijn is. Haha

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 21:38

Jullie gaan nu mij te hard haha ik moet wat opzetten en kan niet kiezen door jullie. Jullie schuld haha.

En over de dougnuts ik vond hem ook wat sterk heb iets minder dan standaard geparfumeerd maar hij verliest de sterkte wel relatief snel en dan is hij wat aangenamer zeg maar.

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 21:41

waxmeltsenzo schreef:
En over de dougnuts ik vond hem ook wat sterk heb iets minder dan standaard geparfumeerd maar hij verliest de sterkte wel relatief snel en dan is hij wat aangenamer zeg maar.

Oh dan heb ik m misschien wat te snel al uitgeblazen. T begon te prikken aan m'n ogen dus dacht even een tandje minder! Haha

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 21:42

O en nee ik vind niet alles lekker.
Ik had voorheen een keer better than sex cake. Ik hou dus niet van chocola en ik ging gewoon echt van mijn stokkie tijdens het maken. Toen besloten dat er geen chocola luchten of iig niet waar de chocola overheerst komt. Witte chocola is heel anders dus dat gaat. Ik had een geur acampora gemaakt die vond ik ook zo vies dat ik hem achter hield en hem wilde branden eerst nou ik vond hem zo vies dat ik hem uit mijn assortiment heb gehaald kan me niet voorstellen dat er iemand is die die geur kan waarderen. Dan zijn er heel wat luchten die ik gewoon niet zo lekker vind zoals blieberry delight maar ook de pink sugar bijvoorbeeld maar ik weet dat andere mensen die wel lekker zullen vinden.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 22:11

cobiie schreef:
Hier staat lavendel delight op van wme. Was in het cupje 1 van mijn minst favoriete geuren, dus ervoor gekozen hem als eerste te branden :+ hij valt me alles mee.

Oh, waar ruikt hij naar? Ik heb hem ook maar durf hem niet te branden :P

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 22:17

waxmeltsenzo schreef:
Dan zijn er heel wat luchten die ik gewoon niet zo lekker vind zoals blieberry delight maar ook de pink sugar bijvoorbeeld maar ik weet dat andere mensen die wel lekker zullen vinden.

Ik moet hier weer enorm om lachen, zoals je weet ben ik dol op de blueberry delight, maar ook de pink sugar vind ik in het cupje enorm lekker ruiken, misschien wel de lekkerste van mijn nieuwste bestelling :P

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-15 22:49

YC Red Apple Wreath en nog wel voor het eerst in mijn Yankee kerst brander <3
Ik ben zo dol op die geur.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 23:19

Alwiene schreef:
waxmeltsenzo schreef:
Dan zijn er heel wat luchten die ik gewoon niet zo lekker vind zoals blieberry delight maar ook de pink sugar bijvoorbeeld maar ik weet dat andere mensen die wel lekker zullen vinden.

Ik moet hier weer enorm om lachen, zoals je weet ben ik dol op de blueberry delight, maar ook de pink sugar vind ik in het cupje enorm lekker ruiken, misschien wel de lekkerste van mijn nieuwste bestelling :P

Je bent niet de enigste hoor heb nog nooit gehoord dat iemand die niet lekker vind. Maar uit alle andere luchten is dat niet een van mijn favo,s. als geur om te dragen zeg maar vind ik hem wel lekker maar gewoon niet voor in huis.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 23:21

Century schreef:
cobiie schreef:

Vanilla lavender hij is wat zoeter in de brander erg lekker ;)
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 08-11-15 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 23:21

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 23:23

AHW die is leuk!!!

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 23:36

waxmeltsenzo schreef:
Century schreef:

Vanilla lavender hij is wat zoeter in de brander erg lekker ;)

Dat klinkt goed, in het cupje had ik iets van "oh, mm, nee".

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-15 23:38

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 23:53

Ik moet echt naar zo,n winkel want die kerstbranders van yc zijn allemaal heel mooi.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 23:54

DeMolenhoek schreef:
Ooh zo leuk!

Christmas cookie van YC vind ik niet lekker. Koud ruikt hij heerlijk, maar warm komt er zo een koffiegeur vrij en vind ik het helaas niet lekker. Had hem zelfs besteld en veel verwachting, maar gewoon mijn smaak niet.

Oh die had ik ook bijna gekocht van de week, maar goed dat ik het niet heb gedaan..ik heb ook echt een hekel aan koffiegeur.

Edit: ik heb nu White Musk van WME op staan....echt onwijs lekker!! :D

Invisible

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:15

Door jullie enthousiasme heb ik een bestelling van yc gedaan!
Ben zo benieuwd, brand nu voornamelijk bolsius, kaneel en mango, maar de geur is zo snel weg.
Jaren geleden veel van pure soap gekocht maar vond die niet lekker in de brander, kwam iedere x zo'n zelfde geur soya? vanaf.
Dinsdag krijg ik ze binnen, dus reuze benieuwd! Hopelijk bevallen de kaneel geuren mij net zo!

Invisible

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:18

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:30

o yc gaan je wel bevallen als je nu bolsius brand ;)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:31

Cerastes schreef:
DeMolenhoek schreef:
Ooh zo leuk!

Christmas cookie van YC vind ik niet lekker. Koud ruikt hij heerlijk, maar warm komt er zo een koffiegeur vrij en vind ik het helaas niet lekker. Had hem zelfs besteld en veel verwachting, maar gewoon mijn smaak niet.

Oh die had ik ook bijna gekocht van de week, maar goed dat ik het niet heb gedaan..ik heb ook echt een hekel aan koffiegeur.

Edit: ik heb nu White Musk van WME op staan....echt onwijs lekker!! :D

Die lijkt heel zwaar in het cupje maar eenmaal in de branders is hij best lekker al pak ik hem zelf zelden. Zoveel keus jammer.