Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
waxmeltsenzo schreef:En over de dougnuts ik vond hem ook wat sterk heb iets minder dan standaard geparfumeerd maar hij verliest de sterkte wel relatief snel en dan is hij wat aangenamer zeg maar.
waxmeltsenzo schreef:Dan zijn er heel wat luchten die ik gewoon niet zo lekker vind zoals blieberry delight maar ook de pink sugar bijvoorbeeld maar ik weet dat andere mensen die wel lekker zullen vinden.
Alwiene schreef:waxmeltsenzo schreef:Dan zijn er heel wat luchten die ik gewoon niet zo lekker vind zoals blieberry delight maar ook de pink sugar bijvoorbeeld maar ik weet dat andere mensen die wel lekker zullen vinden.
Ik moet hier weer enorm om lachen, zoals je weet ben ik dol op de blueberry delight, maar ook de pink sugar vind ik in het cupje enorm lekker ruiken, misschien wel de lekkerste van mijn nieuwste bestelling
Century schreef:cobiie schreef:Hier staat lavendel delight op van wme. Was in het cupje 1 van mijn minst favoriete geuren, dus ervoor gekozen hem als eerste te brandenhij valt me alles mee.
Oh, waar ruikt hij naar? Ik heb hem ook maar durf hem niet te branden
DeMolenhoek schreef:Ooh zo leuk!
Christmas cookie van YC vind ik niet lekker. Koud ruikt hij heerlijk, maar warm komt er zo een koffiegeur vrij en vind ik het helaas niet lekker. Had hem zelfs besteld en veel verwachting, maar gewoon mijn smaak niet.
Cerastes schreef:DeMolenhoek schreef:Ooh zo leuk!
Christmas cookie van YC vind ik niet lekker. Koud ruikt hij heerlijk, maar warm komt er zo een koffiegeur vrij en vind ik het helaas niet lekker. Had hem zelfs besteld en veel verwachting, maar gewoon mijn smaak niet.
Oh die had ik ook bijna gekocht van de week, maar goed dat ik het niet heb gedaan..ik heb ook echt een hekel aan koffiegeur.
Edit: ik heb nu White Musk van WME op staan....echt onwijs lekker!!