Ik vind die typisch Engelse manors zo mooi, ik weet echt al precies op wat voor landgoed ik zou willen trouwen. Al vindt m'n moeder nog steeds dat ik in Nederland zou moeten trouwen maar mij niet gezien
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Selina schreef:Cayenne schreef:Je hoeft ook niet per sé in een een gemeentehuis of kerk te trouwen. Toen wij aan mijn schoonouders vertelden dat we gingen trouwen, was hun eerste reactie: 'NIET in het gemeentehuis!' Het gemeentehuis van Den Bosch (waar wij wonen) schijnt geen hele fijne trouwlocatie te zijn
Maar iedere gemeente kent aangewezen trouwlocaties. Wij trouwen op Kasteel Heeswijk. Daar hebben we ook de receptie, fotoshoot, diner en het feest. Heel fijn zo alles op dezelfde locatie! Geen stress en de gastvrouw van het kasteel regelt erg veel dingen voor onze bruiloft, waardoor we op de dag zelf alleen maar hoeven te genieten!![]()
![]()
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik ga even verhuizen naar Den Bosch

)
Krijg nu al kippenvel! Cayenne schreef:Aranel, het kasteel moet wel aangewezen zijn als officiële trouwlocatie.

Trouwen staat hier ook (nog) niet op de planning. Ik heb het wel eens met mijn vriend er over gehad zo tussen neus en lippen door, kreeg er helaas geen concreet antwoord uit.
) Liefst ook met pailletten, maar wel niet té.. Ik zal zo een aantal foto's plaatsen. 
Selina schreef:Cayenne schreef:Aranel, het kasteel moet wel aangewezen zijn als officiële trouwlocatie.
Sorry voor het wijsneuserig zijn
http://www.kasteeldeschaffelaar.nl/huwe ... monie.html

familie, hier en daar wat collega's en vrienden... Ik heb heel ernstig gesnoeid in mijn collega's, anders waren het er nog veeel meer geworden.