Leuk Suuskipje! Ik ben ook benieuwd ...Ik vind het echt super leuk om alle pakketjes en hints te zien... en alle enthousiaste reacties
Ik moet zo lachen he hahahahaha!Me collegas zitten me al gek aan te kijken hier Goh wat was dat spannend, het moment van verzenden en ontvangen haha.Ik hoop dat je er blij mee bent Ynkse!En zag je de makkelijke hint?
Na even zoeken heb ik alle hoofdletters wel gevonden...mijn pakket is als het goed is ook bezorgd gister... althans... dat zegt track en trace
Kwam gisteren thuis na een rot-avond stage en ik zie dit:Met een brief!Allemaal cadeaus, leuuk! Dit heb ik uitgepakt. Ontzettend leuk vind ik die frontriem, wat origineel! Foto met paard volgt nog haha.Straks ga ik mn hint nader onderzoeken, geeeen idee Mijn doos gaat vanmiddag op de post. Vreselijk drukke week gehad.super bedankt Secret Santa!
ooohhh wauw.....ook al zo leuk dat pakket Succes met het zoeken naar je santa Ik ben te blond om je te helpen hoor
Hoor net dat pakketje is afgeleverd! Even kijken of ik hem vanavond nog op kan halen Zag al wel mooie kerstplaatjes op de foto
berichtjes in dit topic doorgaan en die koppelen aan het feit dat het een gedicht... en dat met het knutselwerkje dat genoemd werd in een van de posts...