Arme jongen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Arme jongen
_Nelleke_ schreef:Oh my ik heb zo'n enorme date-fail gehad vroeger!!!
Is zo'n jaar of 5,5 geleden, ik woonde op mezelf in en ik had m'n date na de 2e of 3e x mee naar huis genomen...![]()
Voorgaande dates waren erg geslaagd en we waren zojuist heelijk uit eten geweest in een door hem uitgekozen restaurant (hij had betaald). Hoewel hij uit een nogal ander milieu (lees: super conservatief en christelijk) kwam dan ik vond ik het best een interessant type. Echt een gentleman, stoel aanschuiven, deur openhouden, kleinigheidje voor me meenemen etc.
Toen we de woonkamer in stapte merkte ik dat ie ineens SUPER nerveus was. Wit wegtrekken, stotteren etc. Ik schenk een wijntje in en plof op de bank. Hij neemt plaats op het uiterste puntje van de bank (maar goed ook) en op het moment dat hij de bank raakt om te gaan zitten laat hij echt een KNEITERHARDE scheet. De hele bank trilde...
Ik studeerde nog en was wel vaker met (lompe) jongens op pad geweest dus ik ben wel wat gewend en zou normaal in zo'n situatie schaterlachend op de grond rollen maar deze jongen was zo gegeneerd en netjes en correct dat de hele situatie super awkward was. Echt, je kon de krekels op de achtergrond horen..
De hele situatie opgelost met een fles rode wijn en uiteindelijk was de ongemakkelijke stilte verdwenen en verhuisde we naar de slaapkamer. Half ontkleed trek ik z'n boxer naar beneden en jawel, een hele sliert toiletpapier aan z'n kont. * facepalm * Hij had natuurlijk in eerste instantie nog niks in de gaten dus toen hij vrolijk verder wilde gaan toch maar even medegedeeld dat hij 'ehm, iets is vergeten na het toiletbezoek'.![]()
Uiteraard kon deze awkwardness niet meer gestopt worden door een fles wijn en is hij schoorvoetend naar huis vertrokken.
Uiteindelijk vond ik het wel sneu en hebben er nog 2 of 3 dates gevolgd die ook uitliepen op niet voor openbare forums geschikte fails.
Je begrijpt, het is nooit iets geworden.
Geweldig!