Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Destination schreef:Er worden ook wel eens grote bedragen afgeschreven ineens dat er niet meer vroeg geld op de betaalrekening staat
Zeker grote bedragen zou je inzichtelijk moeten hebben. Oh opeens mn hypotheek eraf.. Niet verwacht.. Dus Vjestagirl heeft eigenlijk wel een puntje.. Als ik twijfel controleer ik eerst.. Je slaat imo nogal een flater, dus die man zal zich ook allerminst prettig erbij gevoeld hebben. Maar goed.. het kan een ieder overkomen en 5 minuten wachten op een mensenleven... Ik probeer mn waterbedrijf al een hele week te bellen. Das inmiddels meer dan 5 minuten. Nog steeds niet gelukt
Vjestagirl schreef:Je weet toch welke grote bedragen je allemaal moet betalen iedere maand en dat hou je toch gewoon bij om te zien of dat al gebeurd is? Dus je weet toch hoeveel geld je minimaal op je rekening moet hebben staan voordat je boodschappen kunt doen.

Vjestagirl schreef:Eigenlijk niet. Wat is er mis met gewoon voordat je van huis gaat ff checken of je wel geld op je rekening hebt?
Shenavallie schreef:purny schreef:Of als mensen bijvoorbeeld maar 20 cent bonus hebben. Jeetje mensen wees eens blij met de korting. Stop alle bonus voordeeltjes eens in de pot en wees verrast hoeveel je spaart
Dat kan echt heel erg oplopen!

kohtje schreef:Zo blij dat je hier niet aan de kassa zit Purny. Ik voel me heel erg traag als ik jouw zo hoor.